آیت‌الله موحدی‌ کرمانی:

آقای رئیسی صد در صد مورد تأیید ماست/ وی در صورت ریاست‌جمهوری هیچ مشکلی برای خروج از کشور ندارد

کدخبر: 2096095

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آقای رئیسی صد درصد مورد تأیید ماست گفت: آقای رئیسی سال گذشته دو بار برای یک سفر اروپایی و آسیایی از کشور خارج شدند و هیچ مشکلی برای کاندیداتوری ایشان در این زمینه نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با فارس ، با اشاره به انتشار برخی از شایعات تلگرامی به نقل از وی درباره حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: آنچه بنده مطلع شدم این است که برخی سایت‌ها از آقای ناطق نقل کرده‌اند که ایشان با من درباره کاندیداتوری آقای رئیسی صحبتی داشته و به نقل از بنده گفته‌اند ایشان اگر بخواهد از کشور خارج شود، مشکل دارد و بنابراین مصلحت نیست ایشان کاندیدا باشد و این حرف‌ها را به من نسبت داده‌اند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه به بنده نسبت داده‌اند و گفته‌اند من این را نمی‌دانستم و اگر زودتر می‌گفتند ایشان را کاندیدا نمی‌کردم که این نسبت دروغ محض است و من هیچ‌گاه چنین جمله‌ای به آقای ناطق نگفته‌ام، افزود: آقای رئیسی صد درصد مورد تأیید ماست و شایستگی‌های لازم را دارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: من از چنین نسبت‌هایی تعجب می‌کنم که چرا برخی سایت‌ها تقوای لازم را ندارند، درحالی‌که آقای رئیسی سال گذشته دو بار برای یک سفر اروپایی و آسیایی از کشور خارج شدند.

وی بابیان اینکه اگر آقای رئیسی رأی بیاورد و رئیس‌جمهور شود، جایگاه او در جهان کاملاً مشخص است و ایشان کارت سبز دارد، تصریح کرد: بنابراین همه نسبت‌هایی که درباره خروج آقای رئیسی از کشور مطرح شده دروغ است و هیچ مشکلی برای کاندیداتوری ایشان در این زمینه نیست و چنانچه رئیس‌جمهور شود هیچ‌کدام ازاین شبهات تحقق پیدا نمی‌کند.

ارسال نظر: