در جلسه هیات دولت به ریاست روحانی تصویب شد؛

ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان‌های خرم‌آباد و بندرعباس/ اصلاح اساسنامه سازمان بیمه سلامت

کدخبر: 2096112

هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رئیس‌جمهور با ایجاد شهرک صنعتی شماره (۴) خرم‌آباد در استان لرستان موافقت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هیات دولت این تصمیم را به منظور رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در شهرستان خرم‌آباد و با توجه به وجـود پتانسیل‌های فراوان، منابع‌ مواد معدنی و سنگ‌های تزئینی و بسترهای‌ مناسب در این شهرستان‌ جهت‌ تولید و عرضه‌ انواع محصولات در بخش‌های مختلف اقتصادی اتخاذ کرد.

هیأت وزیران همچنین با توجه به قرار داشتن شهرستان بندرعباس در کنار آب‌های قابل کشتیرانی، برخورداری از امتیاز حمل و نقل دریایی و داشتن صنایع کشتی‌سازی، به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجازه داد نسبت به ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی در این شهرستان و جنب صنایع کشتی‌سازی خلیج فارس اقدام نماید.

اساسنامه سازمان بیمه سلامت اصلاح شد

دولت به منظور ساماندهی به موقع سازمان بیمه سلامت و ایجاد زمینه‌های تسریع در تحقق اهداف این سازمان، با پیشنهاد اصلاح اساسنامه سازمان بیمه سلامت موافقت کرد.

شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ردیف شرکت‌های دولتی قرار گرفت

هیأت وزیران با توجه به نقش کلیدی شبکه فرودگاهی و راه‌های هوایی در تأمین امنیت ملی کشور و نیز تکلیف بین‌المللی کشور نسبت به تأمین و ارائه خدمات حمل و نقل هوایی به مردم، مصوب کرد شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ردیف شرکت‌های دولتی غیرقابل واگذاری قرار گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه عضو هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شد

دولت به منظور بهره‌گیری از سازمان برنامه و بودجه کشور در حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران افتخارآفرین دفاع مقدس و توسعه مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌ها، با عضویت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موافقت کرد.

ارسال نظر: