حسین شریعتمداری:

مسکن مهر در مقایسه با ویلاهای ده‌ها میلیاردی شما باید هم مزخرف باشد!/ صدا و سیما در مقابل دروغ‌پردازی‌های دولتمردان به کارشناسان فرصت بدهد

کدخبر: 2096142

مدیر مسئول کیهان گفت: صدا و سیما باید در مقابل دروغ‌پردازی‌های برخی از دولتمردان به کارشناسان و صاحبنظران هم فرصت بدهد تا جعلی بودن گزارش‌های آنها را با ارائه اسناد و مدارک غیر قابل انکاری که در دست است بر ملا کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس ، با اشاره به طرح مسکن مهر اظهار داشت: مسکن مهر نزدیک به ده میلیون نفر از مردم محروم و مستضعف را صاحب خانه کرده است.

وی افزود: برخی از دولتمردان که مسکن مهر را مزخرف نامیده و از تکمیل و تحویل خانه‌های ناتمام این پروژه برای مردم محروم خودداری ورزیده‌اند چرا تصویری از خانه‌های لوکس و چند ده میلیاردی خود را منتشر نمی‌کنند تا مردم ضمن مقایسه آن با آپارتمان‌های کوچک و فقیرانه مسکن مهر به میزان صداقت آنها در اداره کشور پی ببرند؟

شریعتمداری گفت: اگر فلان دولتمرد دیگر فیش حقوق و پاداش چند صد میلیونی خود را منتشر می‌کرد مردم محروم و مستضعف بدون آنکه مانند آنها نیازی به پیاز داشته باشند اشکشان در می‌آمد.

مدیر مسئول کیهان در ادامه تصریح کرد: صدا و سیما باید در مقابل دروغ پردازی‌های برخی از دولتمردان به کارشناسان و صاحبنظران هم فرصت بدهد تا جعلی بودن گزارش‌های آنها را با ارائه اسناد و مدارک غیر قابل انکاری که در دست است بر ملا کنند و مردم مظلوم را در چنبره دروغ پراکنی‌های آنان به دفاع نگذارد.

ارسال نظر: