دستجردی:

دو نامزد جبهه مردمی تاکنون از حمایت گسترده مردم در شهرهای مختلف روبه‌رو شده‌اند/ هیچ دولتی به اندازه دولت روحانی کم‌کار نبوده

کدخبر: 2096158

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی کم‌کار نبوده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مرضیه وحید دستجردی عصر امروز در جریان سفر به استان اردبیل در مسجد قدس اردبیل اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی کم‌کار نبوده و این باعث نارضایتی عمومی در بین مردم شده است.

وی گفت: کارنامه اقتصادی دولت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حقوق‌های نجومی پرداخت شده در دولت فعلی نشان از بی‌تفاوتی به مسائل اقتصادی در دولت به خصوص بی‌توجهی به معیشت مردم است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: دو کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب به منظور پیشبرد اهداف جبهه مردمی و ارائه برنامه‌های عملی در حوزه اقتصاد وارد کارزار انتخابات شده‌اند و تاکنون از حمایت گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور روبه‌رو شده‌اند.

دستجردی افزود: توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی عملیاتی‌ترین برنامه دولت احتمالی آینده در حوزه اقتصادی خواهد بود و هر دو کاندیدا در این زمینه توافق نظر دارند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: جبهه مردمی طی یک روند دوساله و با مشورت و همفکری نیروهای انقلابی در کشور تشکیل شده است که هدف از تشکیل آن پیگیری مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: در روزهای پایانی انتخابات هر کدام از کاندیداها از مقبولیت و محبوبیت بالایی در سطح جامعه برخوردار باشد به عنوان کاندیدای اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در صحنه انتخابات باقی‌ خواهد ماند و این مسئله‌ای است که هر دو کاندیدا آن را پذیرفته‌اند.

ارسال نظر: