میرسلیم:

حادثه معدن آزادشهر نشان ازعدم آمادگی دولت در امداد کارشناسانه است

کدخبر: 2096166

نامزد دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از کارگران معدن آزادشهر این حادثه نشان دهنده عدم آمادگی دولت در امداد و نجات کارشناسانه و به هم ریختگی مدیریتی دانست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید مصطفی میرسلیم حادثه جانباختن تعدادی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت و این حادثه را نشان دهنده عدم آمادگی دولت در امداد و نجات کارشناسانه و به هم ریختگی مدیریتی دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه تلخ معدن ذغال سنگ آزادشهر ایام بزرگداشت کارگر را به عزا تبدیل نمود و مظلومیت کارگران را بیش از پیش آشکار کرد.

اگر اموری از قبیل تولید و اشتغال و به تبع آن، امنیت محیط کار و نظارت فنی بر آن در اولویت قرار بگیرد؛ شاهد بروز حادثه ای جانگداز در معدنی که به گفته وزیر محترم کار، آذر ماه گذشته از سوی وزارت صنعت، امن اعلام و نیم‌ساعت پیش از انفجار بازرس وزارت کار از آنجا خارج شده است، نخواهیم بود.

به علاوه این حادثه یک بار دیگر نشان دهنده عدم آمادگی دولت در امداد و نجات کارشناسانه و علمی است که بسیار جای تأسف دارد و حکایت از به هم ریختگی مدیریتی می کند.

اینجانب جان باختن تعدادی از کارگران مظلوم و زحمت‌کش را به خانواده آن عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و از دولت محترم می خواهم اشتغالات انتخاباتی مانع امدادرسانی به موقع به بازماندگان، اطلاع رسانی کامل حادثه بر اساس راستی و درستی و نیز تشکیل کمیته حقیقت یاب برای این حادثه نگردد.

ارسال نظر: