محمد دهقان:

رونمایی از سامانه "کارانه" اولین گام برای تحقق وعده های "دولت مردم" است

کدخبر: 2096219

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با اشاره به راه‌اندازی سامانه «کارانه» گفت: جوانان فاقد شغل از هم‌اکنون امیدوار باشند که با تشکیل "دولت مردم" یکی از اولین اقدامات، ساماندهی کارانه جوانان است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با فارس ، با اشاره به رونمایی از سامانه «کارانه» برای ثبت‌نام متقاضیان کار گفت: جوانان عزیزی که فاقد شغل هستند از هم‌اکنون امیدوار باشند که با تشکیل «دولت مردم» یکی از اولین اقدامات، ساماندهی جوانان در جهت استفاده از ظرفیت آنها در راستای پیشرفت کشور است.

وی افزود: ما با استفاده از ظرفیت جوانان به ویژه جوانان تحصیلکرده و نخبگان دانشگاهی می‌توانیم راه پیشرفت کشور را با عبور از مسیرهای میان‌برد طی کنیم.

دهقان گفت: دولت مردم تعهد داده است که از این ظرفیت برای پیشرفت کشور استفاده کند و تا زمانی که به تعهد خود عمل نکرده است به تعهد ثانوی خود که مبتنی بر قانون است عمل می‌کند که آن پرداخت کارانه به جوانان بیکار است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تصریح کرد:‌ استفاده از ظرفیت جوانان برای اشتغال، منت دولت بر جوانان نیست بلکه ظرفیت بر زمین مانده‌ای است که استفاده از آن برای پیشرفت کشور مایه افتخار «دولت مردم» است.

ارسال نظر: