لطف‌الله فروزنده:

جهانگیری فقط انشاء خواند/ رئیسی و قالیباف عملکرد خوبی داشتند

کدخبر: 2096328

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: امروز همه دیدند که آقای جهانگیری انشاء می‌خواند و از نوشته‌هایی که برای او از قبل تنظیم شده بود، استفاده می‌کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به مناظره عصر امروز (جمعه 15 اردیبهشت) گفت: واقعیت این است که باید دولت پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی ادامه داد: بنده تقاضا می‌کنم از صداوسیما که مناظره‌ای بین آقایان احمدی‌نژاد و روحانی بگذارد و تک تک وزرای آقای احمدی‌نژاد نیز در برنامه‌هایی با وزرای آقای روحانی مناظره کنند تا واقعیت‌ها آشکار شود.

فروزنده تصریح کرد: متاسفانه آقای روحانی به جای اینکه پاسخگوی کارنامه 4 ساله خود باشد، 4 سالی که تمامی امکانات و منابع آن در اختیار دولتش بوده، مدام کارنامه دولت قبل را آن هم بدون حضور آنها تخریب می‌کند. مردم باید بدانند که ادامه دولت آقای روحانی نتیجه‌ای جز رکود، بیکاری، رانت‌خواری، اشرافی‌گری، عدم توجه به توان داخلی و استفاده از مدیران پیر نخواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با انتقاد از عملکرد جهانگیری در مناظره امروز، گفت: متاسفانه امروز همه دیدند که آقای جهانگیری انشاء می‌خواند و از نوشته‌هایی که برای او از قبل تنظیم شده بود، استفاده می‌کرد. واقعا آقایان مردم را چه فرض کرده‌اند، چرا برای شعور مردم ارزش قائل نیستند.

وی ادامه داد: آقای روحانی در سرتاسر مناظره به جای اینکه پاسخگوی عملکرد دولتش باشد، باز هم سعی کرد با کلی‌گویی و حرف‌های کلیشه‌ای مانند آزادی نیست، اذهان عمومی را منحرف کند. مگر دولت شما نبوده که در این 4 سال در مسند امور بوده؟ شمایید که تیم‌تان از چهره‌های امنیتی پر شده، شمایید که سال‌ها سابقه فعالیت امنیتی دارید.

فروزنده با اشاره به عملکرد کاندیداهای جبهه مردمی خاطرنشان کرد: کاندیداهای جبهه مردمی امروز عملکرد خوبی از خود نشان دادند و حرفشان این بود که می‌توان با اعتماد به مردم و ظرفیت‌های داخلی و همچنین استفاده از منابع انسانی کشور را بهتر اداره کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: روحانی و جهانگیری نمی‌توانند وضع موجود را بهبود ببخشند، زیرا وارث این وضعیت هستند و امروز هم دیدیم که علیرغم فضای خوب مناظره، آقای روحانی از جواب دادن طفره می‌رفت، چرا که ایشان شعارهایی داده که توان عمل کردن به آنها را نداشته است.

فروزنده درباره بازنده مناظره امروز اظهار داشت: دولت نه در مناظره امروز، بلکه به واسطه عملکرد 4ساله خودش باخته، زیرا هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارد که ارائه دهد. علت این گفته‌ام هم این است که در مناظره امروز آقای روحانی به جای دفاع از کارنامه خود، مدام از آینده حرف می‌زد. این در شرایطی است که مردم در سال 92 به وعده‌های روحانی اعتماد کردند و امید بستند که او اقدامات مثبتی برای بهبود شرایط انجام دهد، ولی دولت روحانی 4 سال فرصت‌سوزی کرد و نتوانست جواب اعتماد مردم را بدهد.

ارسال نظر: