با صدور پیامی؛

دبیرخانه جشنواره عمار درگذشت روح الله نامداری را تسلیت گفت

کدخبر: 2096379

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در پی درگذشت روح‌الله نامداری، نویسنده، فعال فرهنگی و داور ادوار این جشنواره پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روح الله نامداری، نویسنده، فعال فرهنگی و داور ادوار جشنواره مردمی فیلم عمار که در مقطع دکترای سیاستگذاری فرهنگی تحصیل می‌کرد، روز پنجشنبه 14 اردیبهشت، بر اثر ایست قبلی درگذشت.

مرحوم نامداری که به عنوان فعال فرهنگی در مراکز متعددی فعالیت می‌کرد و کتاب‌هایی مانند «جدال دو اسلام» و «انقلاب و نظریه اجتماعی» را در کارنامه دارد، عضو هیئت داوران پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار نیز بوده است.

پیکر مرحوم روح الله نامداری، روز جمعه با حضور جمعی از مردم و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی در زادگاه وی، روستای کهباد در شهرستان ایذه استان خوزستان به خاک سپرده شد.

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، تسلیت می‌گوید.

دبیرخانه جشنواره عمار به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرده است که در ادامه می‌آید :

باسمه تعالی

بر این باوریم که مکتب امام روح‌الله، همواره بالنده و پاینده است و رکود و رخوت و‌ قعود هیچ‌گاه در آن راه ندارد. بنایی که آن امامِ حق‌طلب برپا کرد، از آن رو که ریشه در معنای بلندی به نام اسلام ناب محمدی دارد، در استواری و فخامت، بی‌نظیر است. این بنای بالابلند و این منظومه‌ی متقن، حق‌طلبان و ستم‌ستیزان را از اقصای عالَم، گردهم آورده و آنها را برای ماموریتِ مهمِ «برکشیدنِ مستضعفین» و «به زیر کشیدنِ مستکبرین» مهیا می‌سازد.

روح‌الله نامداری، این فرزند راستین مکتب خمینی، عمر کوتاه اما پربرکت خود را وقف بازخوانی، بازشناسی، و غبارروبیِ منظومه‌ی نظری و عملی خمینیِ بزرگ کرد؛ این مجاهده‌ی وقفه‌ناپذیر، در حالی صورت می‌گرفت که دست‌ها و اراده‌های پیدا و پنهانِ آشنا و بیگانه، تحریفِ امام را برای استحاله‌ی انقلاب اسلامی، بی‌محابا پیش می‌برند.

روح‌الله، دَمی از پای ننشست و‌ در راه‌اندازیِ جریان مبارکِ امام‌خوانی اهتمامِ جهادی نشان داد. حاصل این تحرکِ مدام، فعال شدن ظرفیت‌های متراکم در سرتاسر کشور بود.

مجموعه‌ی ارزشمند «جدال دو اسلام» میوه‌ی شیرینِ کوشش‌های او بود.

امروز، روح‌الله نامداری به لقاء حضرت حق شتافته و ما را داغدارِ فراقش کرده، اما یقین داریم که روحِ پاک‌ و مطهرِ حضرت امام خمینی(ره) و شهیدانِ سرفرازِ اسلام مستضعفین، دعاگوی این فرزند برومند انقلاب خواهد بود.

جشنواره مردمی فیلم عمار و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، این ضایعه‌ را به خانواده، شاگردان و دوستدارانِ روح‌الله تسلیت می‌گوید.

ارسال نظر: