ابوترابی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

اعلام اموال نامزدها برای ریشه‌کنی فساد بسیار موثر است

کدخبر: 2096435

این نماینده مجلس تاکید کرد: اینکه عملکرد و دارای هر نامزدی مشخص شود حرکت مبارک و میمونی در کشور است که اگر اتفاق بیفتد می‌تواند برای ریشه‌کنی فساد بسیار مفید و موثر باشد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در واکنش به پیشنهاد محمدباقر قالیباف در مناظره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اینکه نامزدهای انتخابات اموال خود را به شکل عمومی اعلام کنند اظهار داشت: این پیشنهاد عالی است که ان‌شاء‌الله اگر تحقق پیدا کند و نامزدها وضعیتی اموال خود را اعلام کنند می‌توانیم به یک مدیریت شیشه‌ای برسیم.

ابوترابی تاکید کرد: اینکه عملکرد و دارای هر نامزدی مشخص شود حرکت مبارک و میمونی در کشور است که اگر اتفاق بیفتد می‌تواند برای ریشه‌کنی فساد بسیار مفید و موثر باشد.

وی با بیان اینکه قدیمی‌ها گفته‌اند آن کس را که حساب پاک از محاسبه چه باک است اظهار داشت: مردم می‌توانند با دیدن آن نامزدهایی که اموال خود را اعلام می‌کنند و آن افرادی که اموال خود را اعلام نمی‌کنند خیلی چیزها دستشان بیاید و حتی مشخص می‌شود آنهایی که چنین پیشنهاد داده‌اند هم وضعیت و سوابق خود را آنقدر پاک می‌دانند که حاضر هستند به راحتی این مهم را بپذیرند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز قانونی برای اعلام اموال کاندیداها نداریم خاطرنشان کرد: در مورد مسئولین قانون اعلام اموال وجود دارد که مخفیانه است و نمی‌‌توان آن را رسانه‌ای کرد اما با وجود این متاسفانه هنوز چند نفر از وزرا دارایی خود را اعلام نکرده‌اند.

ارسال نظر: