جهانگیری در جمع خبرنگاران:

رئیس جمهور ‌آینده سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به خوبی اجرا کند

کدخبر: 2096437

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدوارم هر کسی که در این انتخابات پیروز شد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که می‌تواند اقتصاد ایران را به نقطه مطلوبی برساند به خوبی اجرا کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه‌های خود را با استفاده از برنامه‌های صدا و سیما برای مردم تشریح می‌کنم تا به انتخاب خوب مردم کمکی کرده باشم.

وی در ادامه درباره اقدامات خود برای جلوگیری از فرار مغزها از کشور، گفت: برای بازگشت نخبگان به کشور شرایط مورد نیاز آنها را فراهم کردیم. نخبگان امکانات زیربنایی از جمله امکانات زیربنایی مطالعاتی و پژوهشی و آزمایشگاهی و غیره نیاز دارند که در اختیارشان قرار بگیرد تا بتوانند از دانش‌شان استفاده کنند. همچنین باید فضای امن و مناسبی برای آنها ایجاد کنیم.

جهانگیری تأکید کرد: گاهی اوقات در بیرون کشور به نوعی فضاسازی می‌شود که اگر در موردی با کسی برخوردی انجام گرفته فضای داخل را به گونه‌ای ترسیم می‌کنند که شرایط برای بازگشت نخبگان فراهم نیست در حالی که باید با اطمینان به نخبگان کشور گفت که همه شرایط برای حضور و کار آنها در ایران فراهم است. حتماً از این موضوع حمایت خواهم کرد و امکاناتی که مورد نیاز است نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد تا بتوانند فرزندان این کشور را به میهن خود برگردند و به کشور خودشان خدمت کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدوارم هر کسی که در این انتخابات پیروز شد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که می‌تواند اقتصاد ایران را به نقطه مطلوبی برساند به خوبی اجرا کند.

جهانگیری افزود: کار جهادی به معنای انجام کار دقیق است همچنین کار جهادی به معنای این است که منابع کشور هدر داده نشود و از حداقل منابع، حداکثر بازدهی گرفته شود. آنهایی که کار را با قیمت بالا و گران انجام می‌دهند و مجموعه‌ای را که در اختیار دارند گران مدیریت می‌کنند بیخود ادعای کار جهادی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه مدونی برای در اختیار دادن مردم به منظور مطالعه دارید یا خیر، گفت: بله، برنامه دقیقی در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی،‌ فرهنگی و به خصوص چالش‌های پیش‌رو و راه‌های برون‌رفت دارم که در این برنامه‌های صدا و سیما توضیح خواهم داد و در زمان لازم هم حتماً منتشر خواهم کرد چون بنده تصمیم گرفتم که هیچ کار هزینه‌داری را فعلاً انجام ندهم. سعی می‌کنم از طریق برنامه صدا و سیما و فضای مجازی برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کنم.

ارسال نظر: