غلامرضا فرجی خبر داد:

هنوز زمان دقیق پخش "قهرمانان کوچک" مشخص نیست/ با توجه به موضوع فیلم پیش‌بینی استقبال از آن را داریم

کدخبر: 2096471

مدیر پخش موسسه بهمن سبز گفت: خش این فیلم در اختیار حوزه هنری است ولی هنوز درباره زمان دقیق اکران فیلم به جمع بندی نرسیده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: غلامرضا فرجی درباره زمان اکران فیلم «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت گفت: پخش این فیلم در اختیار حوزه هنری است ولی هنوز درباره زمان دقیق اکران فیلم به جمع بندی نرسیده ایم.

وی ادامه داد: «قهرمانان کوچک» به دلیل موضوعی که دارد قطعا می تواند در جامعه تاثیرگذار باشد و همچنین پیش بینی می شود که از نظر جذب مخاطب نیز در زمان اکران موفق باشد.

مدیر پخش موسسه بهمن سبز» تصریح کرد: این فیلم بیشتر به بحث حمایت از تولید ملی می پردازد و این موضوع در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل پیش بینی تاثیرگذار و استقبال از آن وجود دارد.

گفتنی است، برزو ارجمند، شهرام قائدی، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر، عرفان برزین، سامیارمحمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«قهرمانان کوچک» با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی به خصوص دانش آموزان و نوجوانان تلاش دارد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد

ارسال نظر: