نامه یک رزمنده و جهادگر به وزیر بهداشت:

آقای وزیر! خدمت زمان و مکان نمی‌شناسد/ این انقلاب سیاست‌اش عین دفاع مقدس است

کدخبر: 2096575

چطور ممکن است کارگزار نظام اسلامی چنین برداشتی از فتنه سیاست و گرد وغبار جبهه داشته باشد؟ چطور ممکن است سیاست را عرصه ای به دور از مبارزه مقدس تصور کند؟ چطور ممکن است دفاع مقدس را تنها در جبهه و جنگ خلاصه کرده باشد؟ چطور ممکن است وزیر این انقلاب مهمترین درس انقلاب خمینی را نیافته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید علی کشانی، رزمنده و جهادگر در نامه ای به وزیر بهداشت نوشت:

نامه کوتاه آقای وزیر بهداشت به قالیباف واکنشی است به اعلام عمومی اموال و دارایی نامزدهای انتخاباتی. گلایه ای هم بود از سخنان وی درباره وزرای دولت مستقر. تا اینجای ماجرا، حرفی است معمول و سخن جدیدی نیست. اما نامه جناب قاضی‌زاده هاشمی اینطور پایان یافته است:" برادر عزیز! ای کاش لباس سیاست را جایگزین لباس خاکی جبهه نمی‌کردید؛ من به عنوان یک دوست، هنوز هم آرزو دارم محمدباقرقالیباف، گرد و خاک جبهه را بر غبار فتنه سیاست و قدرت ترجیح دهد".

حرف عجیبی است. عجیب تر آنکه از زبان یک مسوول جمهوری اسلامی بیان می شود. چطور ممکن است کارگزار نظام اسلامی چنین برداشتی از فتنه سیاست و گرد وغبار جبهه داشته باشد؟ چطور ممکن است سیاست را عرصه ای به دور از مبارزه مقدس تصور کند؟ چطور ممکن است دفاع مقدس را تنها در جبهه و جنگ خلاصه کرده باشد؟ چطور ممکن است وزیر این انقلاب مهمترین درس انقلاب خمینی را نیافته باشد؟

آقای قاضی‌زاده هاشمی!

گله های انتخاباتی تان بکنار. اما دلسوزی صمیمانه تان نشانی از فاصله عمیق اعتقادی از اندیشه های این انقلاب و میراث حضرت امام دارد.

این انقلاب سیاست اش عین دفاع مقدس است. سیاست انقلابی ما جدای از جهاد نظامی نیست. خمینی انقلاب اسلامی، همان خمینی دفاع مقدس است و همان خمینی استقلال اقتصادی است و مبارزه سیاسی .

لباس سیاست در این روزها عین لباس رزم به تن کردن است. سیاست را چه تعریف کردین؟ مگر فراموش کرده اید حرف حضرت امام را که فرمود تا انقلاب و ما هستیم مبارزه هست. مگر نگفت تا شرک و کفر هست مبازره هم هست. به تصورتان مبارزه با قطعنامه تمام شده است؟ امروز صحنه جنگ دهها برابر پیچیده تر و سهمگین تر است. این میدان هم رزمنده می خواهدو هم مجاهد سیاسی و اقتصادی. امروز هم در حال نبردیم. امروز هم سیاست ما مقدس است. جبهه باطل روز به روز آرایش اش مقابل حق مستحکم تر می شود. زور و ظلم استکبار جهانی را ندیده اید؟ مکر دشمنان این انقلاب را هر روز به یک بهانه نیافته اید؟ سیاست امروز ما جز مبارزه نیست. مجاهد انقلابی یک روز جانش را سپر این انقلاب می کرد و امروز مال و اعتبار و آبرو را.

جناب قاضی زاده هاشمی؛

درد ما این است که این جملات را یک مدیر تراز اول جمهوری اسلامی می زند. اگر وزیر دولت تصور کند راه انقلابی گری از راه سیاست ورزی جداست چطور می تواند کار این مردم و انقلاب را پیش ببرد؟ همین باور غلط است که میدان خدمت به مردم را مجاهدت نمی داند. همین تلقی خطاست که مذاکره با آمریکا را میدان جنگ و مبارزه نمی پندارد و دچار اشتباهات راهبردی می شود. همین تصویر نادرست است که دوران جهاد و فرهنگ جهادی را تمام شده می پندارد. با همین تصویر نادرست است که مدیر جهادی را فهم نمی کنیم و باور نداریم.

جناب آقای وزیر؛ انقلاب اسلامی را درست بخوانید. سیاست انقلابی حضرت روح الله را مجدد در لابه لای صحیفه مرور کنید. این سخن شما را اگر باور و تلقی رایج این دولت به عرصه سیاست و خدمت رسانی بدانیم باید گفت که ریشه بسیاری از "کم کاری ها" و "اهمال ها" و "سستی ها" و "نمی شودها" و "نمی توانیم ها" همین جاست. کاش متوجه بودین عواقب این حرف چه انحراف فاحشی از اصول این انقلاب دارد.

جناب آقای قاضی زاده هاشمی.

بله. بین "لباس رزمنده" با "کت وشلوار سیاستمدار" و "روپوش پزشک" و "لباس کار کارگر" و غیره هیچ فرقی نیست و گرد وغباری که بر آنها می نشیند، همه اش عبادت است؛ اگر عرصه خدمت را عرصه مبارزه و قیام بدانیم.

ارسال نظر: