«نسیم آنلاین»از ماجرای یک نشست خبریِ فرمایشی گزارش می‌دهد

دستور رئیس دفتر روحانی به سیف برای حمله به قالیباف/ آقای رئیس! اگر بانک شهر مشکل داشت، چرا ۴ سال سکوت کردید و ۱۱ روز مانده به انتخابات حرف می‌زنید؟

کدخبر: 2096754

خبرنگار «نسیم آنلاین» کسب اطلاع کرد که محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور که این روزها در کنار حسن روحانی در برنامه‌های تبلیغاتی رئیس دولت یازدهم دیده می‌شود، از دوست صمیمی خود ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی خواسته تا با برگزاری یک نشست خبری فوری موج جدیدی از حمله به رقبای رئیس جمهور را آغاز کند.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »: بعد از برگزاری دو مناظره انتخاباتی و انتقادات زیادی که رقبای روحانی نسبت به عملکرد اقتصادی او در چهار سال گذشته داشتند، رئیس دولت یازدهم و معاون اولش (که به عنوان کاندیدای پوششی در انتخابات حاضر شده‌!) وعده دادند که در مناظره آخر که جمعه این هفته با موضوع اقتصادی برگزار خواهد شد پاسخ رقبای روحانی را می‌دهند. اما به نظر می‌رسد با اوج گرفتن انتقادات از عملکرد اقتصادی حسن روحانی در دولت یازدهم طی روزهای اخیر مشاوران رئیس جمهور تاب نیاورده و تصمیم گرفتند که قبل از برگزاری مناظره آخر سناریوی جدیدی را پیاده کنند.

خبرنگار « نسیم آنلاین » کسب اطلاع کرد که محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور که این روزها در کنار حسن روحانی در برنامه‌های تبلیغاتی رئیس دولت یازدهم دیده می‌شود، از دوست صمیمی خود ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی خواسته تا با برگزاری یک نشست خبری فوری موج جدیدی از حمله به رقبای رئیس جمهور را آغاز کند. به همین دلیل سیف امروز اصحاب رسانه را در ساختمان بانک مرکزی واقع در خیابان میرداماد تهران جمع کرد و در یک نشست خبری عجیب شهردار تهران را مورد حملات جدی قرار داد.

رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی، شهرداری تهران را یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی دانست که پروژه‌های بزرگی عمرانی شهر تهران مانند بزرگراه صدر را از طریق تامین مالی بانکها انجام داده است. سیف با یک حمله بی‌سابقه به قالیباف اعلام کرد که شهرداری خودش از همان بخش چهار درصد است که به 96 درصد مردم ظلم می‌کند.

به نظر می‌رسد این حملات از پیش تعیین شده از سوی رئیس کل بانک مرکزی و اصرار محمد نهاوندیان برای حمله سیف به شهردار تهران به دلیل اظهارات قاطع محمد باقر قالیباف و سید ابراهیم رئیسی در نقد جدی به سیاست‌های اقتصادی دولت روحانی می‌باشد.

جالب تر اینکه سیف در نشست خبری امروز خود به بانک شهر به عنوان مجموعه زیر نظر شهرداری تهران اشاره کرده و گفته:‌ در این بانک نیز تمامی اصول به درستی رعایت نشده و شاهد آن بوده‌ایم که شهرداری برای انجام عملیات خود این بانک را مجبور به انجام اموری می‌کند که برخلاف چارچوب نظام بانکی است. اما رئیس کل بانک مرکزی در این نشست خبری نگفته چرا تخلفات احتمالی بانک شهر را بعد از 4 سال سکوت امروز و 11 روز مانده انتخابات علنی میکند!

ارسال نظر: