صبح امروز

بیش از ۱۴۰ نماینده مجلس صبح امروز با روحانی دیدار کردند

کدخبر: 2096817

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۴۰ نماینده ساعتی پیش در سالن مشروطه مجلس با حسن روحانی دیدار کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فاطمه ذوالقدر روز چهارشنبه در گفتگویی خبر داد: بیش از 140 نماینده ساعتی پیش در سالن مشروطه مجلس با حسن روحانی دیدار کردند.

نماینده مردم تهران افزود: در این دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه4 ، محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه وبودجه، عباس آخوندی، وزیر راه وشهرسازی و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری حضور داشتند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهوری در این دیدار درباره برخی بی انصافی ها وتخریب هایی که اخیرا علیه دولت انجام می شود صحبت هایی را مطرح کرد.

همچنین وی در موضوع برجام و اینکه دستاوردی بزرگ برای این دولت محسوب می شود سخن گفت.

نماینده مردم تهران ادامه داد: رئیس جمهوری در این جلسه درمورد مسایل اساسی کشور خصوصا عملکرد دولت مبنی بر تک رقمی شدن تورم در این دولت سخنانی را مطرح کرد و گفت مشارکت مردم در انتخابات بسیار بالا خواهد بود که این یکی از مظاهر قدرت ما صندوق های رای ما است .

وی گفت رئیس جمهوری از همه مردم خواست پای صندوق های رای بیایند ودر این مشارکت همگانی سهیم باشند.

نماینده مردم تهران دیدار نمایندگان با رئیس جمهوری را بسیار جامع ودر فضایی کاملا دوستانه توصیف کرد وگفت این جلسه بسیار مفید بود وگفت وگوهای خوبی میان طرفین رد وبدل شد.

در ابتدای این جلسه محمد رضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس به رئیس جمهوری و همراهانش خوشامد گفت.

ارسال نظر: