طی نشست خبری

پرویز سروری اسامی "لیست خدمت" را اعلام کرد + جدول

کدخبر: 2096832

رئیس ستاد لیست خدمت در نشست خبری اسامی لیست خدمت برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری در نشست خبری خود لیست خدمت اعضای این لیست را برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

۱. مهدی چمران، ۲. پرویز سروری، ۳. محسن پیرهادی، ۴. جلال ملکی، ۵. حبیب کاشانی، ۶. علیرضا دبیر، ۷. مرتضی طلایی، ۸. غلامرضا قاسمیان، ۹. سید علی ریاض، ۱۰. مجتبی شاکری، ۱۱. اقبال شاکری، ۱۲. رضا تقی پور، ۱۳. بابک نگاهداری، ۱۴. عبدالمقیم ناصحی، ۱۵. الهه راستگو، ۱۶. زهره سادات لاجوردی، ۱۷. ابوالفضل قناعتی، ۱۸. مهدی اقراریان، ۱۹. هادی ذاکری، ۲۰. حمزه شکیب، ۲۱. سوده نجفی

به گزارش «نسیم آنلاین»، پرویز سروری در مراسم اعلام لیست خدمت برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ همانطور که وعده داده بودیم لیست خدمت نیازهای شهر را رصد خواهد کرد و افرادی برای خدمت انتخاب خواهند شد که اسامی آنان اعلام شد.

وی افزود: شاهد هستیم لیستی کاملاً کارشناسی و تخصصی به جمع‌بندی رسیده است تا با هم شعار در خدمت شهرمان هستیم را اعلام کنیم.

سروری بیان داشت: برای هر یک از مناطق تهران دفتری را افتتاح می‌کنیم و هر کدام از نمایندگانی که از لیست خدمت وارد شورا شدند در یکی از مناطق تهران برای بررسی و حل مشکلات و معضلات شهر حضور خواهند داشت و در مجموع در صحن شورا این مطالبات را پیگیری خواهیم کرد.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: ما به دنبال آن هستیم که شهری هوشمند، دانش‌بنیان و بیدار داشته باشیم و به دنبال آن هستیم که شب‌های تهران را فعال کنیم و همین طور کاهش آلودگی هوا و ضریب ایمنی را بالا ببریم.

وی یادآور شد: در 14 سال اخیر خدمات خوبی به شهر ارائه شده است ولی کافی و لازم نیست و نیاز است گام‌هایی را با سرعت بیشتری برداریم.

سروری یادآور شد: از نوابغ کشوری در لیست خدمت وجود دارد و جوان‌گرایی نیز در این لیست قابل مشاهده است. 7 نفر از اعضای لیست خدمت از جوانان متخصص، متعهد و با توان شهر هستند و ما با این لیست نوید یک شورای پرتحرک را می‌دهیم.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: در عرصه فرهنگی و اجتماعی نیز از علمای توانمندی استفاده کرده‌ایم.

رئیس ستاد لیست خدمت بیان داشت: از فعالین دانشجویی و رسانه‌ای نیز در جمع اعضای لیست خدمت حضور دارند و با توجه به ظرفیت‌های این لیست افق روشنی را برای شهر تهران می‌بینیم.

وی گفت: حضور 17 نفر از متخصصین مدیریت شهری پیام روشنی از تخصص‌گرایی در لیست خدم می‌دهد.

سروری گفت: ما این وعده را داده بودیم که لیست تخصصی و کارشناسی ارائه کنیم و اعضای لیست خدمت همتی را برای ایجاد شهری هوشمندتر و بیدارتر خواهد داشت.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تأکید کرد: همه اعضای این لیست همه همت خود را خواهند داشت که کارآمدی نیروهای انقلاب را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر: