حاشیه‌های هفتمین روز نمایشگاه کتاب؛

اعتراضات ناشران کودک به وزیر ارشاد/ از گرما پختیم!

کدخبر: 2096835

هفتمین روز نمایشگاه کتاب با آفتاب مستقیم در شهر آفتاب همراه بود و بعد از چند روز هوای خنک، ناشران و مخاطبان نمایشگاه یک روز گرم را تجربه کردند؛ تجربه‌ای که با گلایه از سوی ناشران همراه بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، هفتمین روز نمایشگاه کتاب با آفتاب مستقیم در شهر آفتاب همراه بود و بعد از چند روز هوای خنک و بهاری؛ ناشران و مخاطبان نمایشگاه یک روز گرم را تجربه کردند.

وزیر ارشاد روز گذشته برای سومین بار در طول برگزاری نمایشگاه به شهر آفتاب آمد تا دغدغه های ناشران حاضر را بشنود.

صالحی امیری با حضور در بخش کودک نمایشگاه با ناشران ناراضی این بخش گفتگو کرد؛ عمده مشکلات ناشران در این بخش به گرمای بیش از حد سالن و نداشتن تهویه بود.

یکی از ناشران با گلایه از وزیر ارشاد گفت: شهر آفتاب فضای مناسبی دارد، کاش ارشاد و شهرداری با هماهنگی بیشتر کمک می کردند تا سالن کودک هم به جای چادر در فضای مسقف سالنی قرار می گرفت.

آقای ارشاد فکری برای گرما و کودکانی که در زیر این چادر هستند بکن.

یکی از ناشران کودک هم به جانمایی ها در سالن که توسط تشکل ها انجام گرفته اعتراض کرد و گفت: عدالت در نقسیم بندی ها انجام نشده؛ آنهایی که از خودشان هستند در ابتدای سالن ها که هوای بهتری دارد قرار گرفته اند و بقیه هر جا که شد .

امسال رمان های خوبی از سوی ناشران ارزشی در نمایشگاه کتاب عرضه شده است که با تبلیغ در حد وسیع می تواند جای خود را در بین مخاطبان باز کند.

ارسال نظر: