از "صفر تا صد" موفقیت دانشمندان جوان را در شبکه چهار ببینید

کدخبر: 2096850

برنامه "صفر تا صد" شبکه چهار تلاش‌ها، تجربیات و ایده‌های پژوهشگران و نخبگان جوان را بازگو می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ برنامه "صفر تا صد" برنامه ای شبیه" سخنرانی های ted " است که هم اکنون از شبکه چهارسیما در حال پخش است و در آن صاحبان شرکت های دانش بنیان صفر تا صد روند کار پژوهشی و تولیدی خود را در یک سخنرانی بیست دقیقه ای برای مخاطبان توضیح می دهند.

در سخنرانهای "صفر تا صد" از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه حضور دارند و در مسیر کار تولیدی خود ، خلاقیت های زیادی را از سطح دانش و فکر به سطح تجربه و عمل رسانده اند ؛ در سخنرانی خود به جنبه های روانی نیز توجه جدی داشته اند . تلاش برای تجاری سازی دانش و توکل به لطف خدا و کوشش پیگیر و خستگی ناپذیری از عناصرص است که برای موفقیت خود ذکر می کنند.

"صفر تا صد" داستان زندگی و رموز موفقیت و تلاش دانشمندان جوان برای تجاری سازی دانش و خلاقیت است که روزهای پنجشنبه (ساعت 22:30) و جمعه (ساعت17) از شبکه چهار سیما پخش می شود. در برنامه این هفته مخاطبان شاهد سخنرانی سید عباس شاه مرادی رییس شرکت دانش بنیان آراپژوهش و سید احمد موسوی رییس شرکت دانش بنیان پوشش های نانو ساختار خواهند بود و داستان موفقیت آنها را از زبان خودشان خواهند شنید. برنامه"صفر تا صد" به تهیه کنندگی مریم فیروزی و در گروه دانش شبکه چهار سیما تولید شده است.

ارسال نظر: