۸۵ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

سند آموزش ۲۰۳۰ قطعه‌ای از پازل بزرگ جهانی سازی برای هضم هویت ایرانی اسلامی است

کدخبر: 2096856

۸۵ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خطاب به روسای قوا، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس پیرامون خطر نفوذ بزرگتری به نام "سند توسعه پایدار ۲۰۳۰" بیان داشتند: چگونه می‌شود که بیش از یک سال از اجرایی شدن سند آموزش ۲۰۳۰ در ایران بگذرد و حتی ایران را بخاطر اجرا کردن آن، به عنوان کشور نمونه معرفی کنند و شما همچنان در خواب غفلت باشید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، 85 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خطاب به روسای قوا، اعضای شورای انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون خطر نفوذ بزرگتری به نام «سند توسعه پایدار 2030» بیان داشتند: چگونه می شود که بیش از یک سال از اجرایی شدن سند آموزش 2030 در ایران بگذرد و حتی ایران را بخاطر اجرا کردن آن، به عنوان کشور نمونه معرفی کنند و شما همچنان در خواب غفلت باشید؟!

در ابتدای این بیانیه آمده است: حقیقت انقلاب اسلامی، حرکتی به سمت احیای مجدد معنویت و گرایش به سوی خدای متعال و احیای ادیان توحیدی است. طبیعتاً پرچمداران تمدن مادی در جهان، متوجه شدند که احیا و رشد معنویت، با این سطح ازگرایش در جهان، به کاهش قدرت آنها منتهی می‌شود و بلکه ممکن است در یک شیب تاریخی به تغییر ساختار کلی معادله قدرت در جهان ختم شود. بنابراین نسبت به انقلاب اسلامی دشمنی نشان می‌دهند و از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین معادلات خود را برای منحل کردن این حرکت جدید، در درون برنامه ریزی‌های خود به کار می‌بندند.

در ادامه این بیانیه اظهار شد: آنچه در این ایام به عنوان ناراحتی رهبر انقلاب از اجرای بی سروصدای سند آموزش 2030 مطرح گشته است، قطعه‌ای از پازل بزرگ جهانی سازی برای هضم هویت ایرانی اسلامی در حوزه تمدنی غرب است که متأسفانه دولت خواسته یا ناخواسته خود را متعهد به آن نموده است. آنچه تعجب مارا در برداشت، بی توجهی به پروژه نفوذی است که مکرراً رهبری عزیز و دلسوزان نظام، بر آن هشدار داده بودند.

همجنین در بخشی از این نامه خطاب به روسای قوا خاطر نشان شد: شما موظف به مراقبت از نظامی بوده و هستید که با خون هزاران هزار شهید برای اعتلای اسلام، آبیاری شده است. مگر می توان باور کرد سندی را نخوانده و ندیده امضا نمود و کشور را متعهد به سرسپردگی به دشمنان قسم خورده آن کرد. مگر می‌توان بی توجهی نمایندگان مجلس نسبت به موضوعات کلان کشور را نادیده گرفت و آن را از سر تسامح دید. مگر می‌توان تخلف قانونی در عبور از کیان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور اسلامی‌مان را دید و سکوت دستگاه قضایی کشور با آن همراه شود.

در این نامه خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان شد: شما امروز باید پاسخگوی عملکرد خود باشید. چرا وظایف قانونی خود را به درستی انجام ندادید که رهبری عزیز وارد این کارزار شوند تا از نفوذ دشمن بخاطر سهل اندیشی و سهل انگاری جنابتان، جلوگیری نمایند؟! چگونه می شود که بیش از یک سال از اجرایی شدن سند آموزش 2030 در ایران بگذرد و حتی ایران را بخاطر اجرا کردن آن، به عنوان کشور نمونه معرفی کنند و شما همچنان در خواب غفلت باشید؟! چرا با وجود هشدارهای مکتوب و رسمی مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در 28 دیماه 1395، 16، 28 و 30 فروردین 1396 و همچنین هشدارهای غیر رسمی متعدد از آبان سال گذشته، متوجه اهمیت موضوع نشدید.

همچنین در این نامه بیان شد: آیا خبر دارید در سال 93 تمام اطلاعات تعلیم و تربیت 15 سال کشور از سال 79 تا 93 را به صورت یکجا با امضا وزیر آموزش و پرورش وقت، در اختیار نهادهای بین المللی قرار داده شد؟ آیا خبر دارید بعد از تأسیس دفتر یونسکو در ایران، از سال 93، مجموعه اطلاعات حوزه آموزش و پرورش به صورت به روز، در اختیار یونسکو قرار گرفته است.

در بخشی از این نامه خطاب به روسای قوا، اعضای شورای انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: آنچه امروز علنی شد، قطعه‌ای از پازل دشمن بود و نه همه آن! سند آموزش 2030، فقط یکی از 17 هدفی است که در سند «توسعه پایدار2030» ذکر شده است. لذا مجدداً، به همه شما بزرگواران، درباره خطر نفوذ بزرگتری به نام سند «توسعه پایدار 2030« هشدار می‌دهیم و خواستار گزارش روشن از تعیین تکلیف سند آموزش 2030 و اعلام شفاف از وضعیت اجرای بی سروصدای 16 هدف دیگر سند توسعه پایدار 2030 در کشور هستیم. قطعاً بدانید، نسل نواندیش دانشجو معلمان انقلابی، به عهد خود برای حفظ و پاسداری از حریم مقدس انقلاب اسلامی پایبند و ثابت قدم هستند و حاضر به همکاری برای رصد وضعیت موجود و آینده کشور در حوزه آموزش و پرورش است.

ارسال نظر: