در حاشیه جلسه هیات دولت عنوان شد

وزیر اطلاعات: بازداشت معدن‌کاران آزادشهر صحت ندارد

کدخبر: 2096861

وزیر اطلاعات گفت: هیچ فردی از خانواده‌ و کارگران معدن آزادشهر گلستان دستگیر نشده است و دستگیرى افراد مربوط به معدنچیان دروغ بزرگى است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهاراتی مبنی بر بازداشت معدنچیان گلستان تصریح کرد: بر اساس اطلاعات بنده حتی یک نفر از معدنچیان و خانواده‌های کارگران از سوی وزارت اطلاعات بازداشت نشده است.

وی با بیان اینکه دستگیری معدنچیان از اساس کذب و دروغ است افزود: تعجب می‌کنم چرا افراد برای اغراض سیاسی خود به دروغ متوسل می‌شوند در این زمینه اعلامیه‌ای از سوی آیت‌الله نور مفیدی مطرح شد که ایشان مراتب اعتراض خود را اعلام کرد و تکذیب این شایعه را در پایگاه اینترنتی خود قرار داد.

وزیر اطلاعات درباره موضوع تیشرت‌های تبلیغاتی ادامه داد: بنده در برنامه تیتر امشب اعلام کردم این پروژه فتنه‌آمیز باید سوخته و از آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام علوی متذکر شد: همکاران ما در وزارت اطلاعات متوجه تولید چندین هزار تیشرت‌هایی شدند که بر روی این البسه جملاتی همچون؛ "دولت حرف خداحافظ، چهار سال رکود و بیکاری و به روحانی رای نمی‌دهم" نقش بسته بود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر بود افرادی که در مناطق شمالی تهران این تیشرت‌ها را بپوشند و تعداد دیگر از آنها به عنوان موافقان دولت وارد عمل شوند و با استفاده از امکانات تصویربرداری بتوانند از عملیات خود فیلمبرداری و در فضای مجازی آن را منتشر کنند. بر اساس این طرح قرار شد موافقان با مخالفان درگیر شوند تا عملیات روانی آنها برای اهداف سیاسی و لطمه به انتخابات استفاده شود.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: افرادی که این پروژه آنها سوخته شد اعلام کردند طرفداران دولت این اقدام را صورت داده‌اند اما باید دانست که دولت از انجام این کار چه بهره و سودی خواهد برد.

وی اظهار داشت: در مراسم برخی کاندیداها افرادی حضور داشتند که نمونه‌ای از این تیشرت‌ها را پوشیده بودند بر این اساس پیگیری و بررسی وزارت اطلاعات در این زمینه آغاز شد.

وزیر اطلاعات افزود: امنیت و آسایش جامعه از اهداف سیاسی اهمیت بیشتری دارد لذا انتخابات با هر نتیجه‌ای که به اتمام برسد رای مردم محترم است، اما این که رای مردم با دروغ، جعل و تزویر و توطئه به نفع اهداف سیاسی همراه شود ارزشی نخواهد داشت.

وی متذکر شد: نمی‌توان انجام این اقدامات را به نامزدهای انتخابات نسبت داد اما ممکن است ستادهای انها اقداماتی انجام دهند که روح آن کاندیدا از اصل ماجرا خبر نداشته باشد.

ارسال نظر: