برخی طرح‌های نیمه‌تمام وزارت نیرو مربوط به ۲۰ سال قبل است

کدخبر: 2096951

ستار محمودی گفت که در حال حاضر،یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح نیمه تمام در وزارت نیرو وجود دارد.

قائم مقام وزیر نیرو اعلام کرد: طرح آبرسانی به پنج هزار و 200 روستا با جمعیت حدود چهار میلیون نفر از ابتدای کار دولت تدبیر و امید تا کنون اجرا شده است.

ستار محمودی در مراسم بهره برداری از طرح های آب و فاضلاب در مشهد افزود: رویکرد دولت یازدهم از ابتدای فعالیت رسیدگی به مناطق محروم و حفظ پایگاه های توسعه و امنیت در روستاها بوده است.

وی ادامه داد: در بحث خدمت رسانی چرخه های خدمت را باید جامع دید تا بهره وری کامل ایجاد شود که البته در کشور و در دولت یازدهم طراحی ها به این شکل انجام شده و از طراحی تا بازار به صورت زنجیره ای بوده است.

قائم مقام وزیر نیرو ادامه داد: ایران از لحاظ منابع انسانی در سطح منطقه بالنده است و نیروهای انسانی و متخصصان ایرانی در کشورهای مختلف سد، نیروگاه و تصفیه خانه می سازند.

محمودی بیان کرد: در بخش سرمایه و منابع مالی با محدودیت روبرو هستیم ولی با همین میزان سرمایه موجود باید کار را آغاز کرد وگرنه اگر بخواهیم معطل تامین سرمایه برای تکمیل چرخه کار باشیم نوعی توقف ایجاد می شود.

وی با تاکید بر جذب سرمایه بخش خصوصی برای اجرای طرح ها افزود: در 12 سال اخیر 80 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب جذب شده که 50 هزار و 800 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به دولت یازدهم است.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه بخش خصوصی به دولت اعتماد دارد، ادامه داد: یک هزار و 600 میلیارد ریال طرح نیمه تمام در وزارت نیرو وجود دارد که برخی از این طرح ها مربوط به 20 سال قبل است.

ارسال نظر: