آقامحمدی در بازدید از سالن یاس مطرح کرد:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طریق کتاب برای مردم تبیین شود

کدخبر: 2097038

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ما در اقتصاد مقاومتی دنبال این هستیم که آمار منتشر شود و آمار به‌روز باشد هر کتابی که در این راستا کار کرده و توانسته شاخص‌های بهتری را معرفی کند، قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین ،» آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سالن یاس دیدن کرد.

آقامحمدی پس از بازدید از سالن یاس دربارۀ چیدمان و جایگاه سالن یاس گفت: طبیعتاً برای یک مجموعه بزرگ وجود جایی که بتواند مخاطبان را راهنمایی بکند تا سریع‌تر به نیازهایشان دست پیدا کنند، حتماً ضروری است.در حال حاضر، یاس دارد این کار را انجام می‌دهد هر چند نواقصی دارد. بالاخره شروع خوبی است. بهتر است در سال‌های آینده جای این سالن جلو باشد. یعنی هر کس می آید ابتدا اینجا را ببیند بعد وارد فروشگاه‌ها شود تا بداند کجا می خواهد برود .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دربارۀ امکانات سالن یاس مانند اینفوگرافی‌ها و مشاوره‌ها گفت: باید از آی تی(فناوری اطلاعات) در ارائۀ خدمات موجود در سالن یاس بیشتر استفاده شود تا اطلاعات بیشتر در دسترس باشد. یعنی خیلی از این امکانات و اطلاعات می‌تواند روی سیستم‌ها نصب شود و وقتی جمعیت زیاد می‌شود و همه می‌خواهند مراجعه کنند شاید مراجعۀ تک‌تک افراد به کارشناسان خیلی کار سختی باشد .

آقامحمدی ادامه داد: امیدوارم مسئولان بتوانند در سال‌های آینده جایگاه یاس را یک جایگاهِ ممتازی قرار بدهد تا بیشتر در دسترس عموم قرار گیرد .

عضو مجمع تشخیص نظام دربارۀ کتاب‌هایی که به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبری پرداخته‌اند، گفت: ما فکر نمی‌کنیم حتماً باید عنوان اقتصاد مقاومتی را تحت عنوان کتاب ببینیم. کتاب‌ها همه نباید مستقیم به این موضوعات بپردازند. مثلاً اگر ما در اقتصاد مقاومتی دنبال این هستیم که آمار منتشر شود و آمار به‌روز باشد هر کتابی که در این راستا کار کرده و توانسته شاخص‌های بهتری را معرفی کند، قابل توجه است. سالن یاس باید این آثار را تبیین بکند. ما باید ضرروت خواندن این کتاب‌ها را ایجاد بکنیم در محتوا ضعف نداریم .

ارسال نظر: