محمد دهقان:

رئیس جمهور پس از ۴ سال بهای منزل خود را اعلام کند/ متأسفانه آقای روحانی به صورت آشکار خلاف واقع می‌گوید

کدخبر: 2097083

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: روحانی و جهانگیری در مناظره سوم آمده بودند با فرار به جلو اجازه ندهند حقایق از سوی قالیباف بیان شود با این حال رفتار آنها به ضرر خودشان تمام شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفتگو با فارس درباره سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدهای دولتی همانند گذشته کوشیدند مناظره را به حاشیه ببرند تا از تبیین برنامه‌های آقای قالیباف جلوگیری شود.

وی گفت: همانگونه که آقای جهانگیری قبلاً اعلام کرده بود آنها آمده بودند با فرار به جلو اجازه ندهند حقایق بیان شود با این حال رفتار آنها به ضرر خودشان تمام شد.

دهقان گفت:‌ در این مناظره تا حدودی نقاب از چهره رانت‌خواران دولت اشرافی فرو افتاد و اگر آقای قالیباف بی‌پروایی می‌کرد بخش دیگری از اموال آقای روحانی و معاونش و برادران آنها و برخی وزرای‌شان را اعلام می‌کرد آنها باید کشور را ترک می‌کردند.

وی ادامه داد: در این مناظره آقای قالیباف مبنایش بر تبیین چگونگی ایجاد 5 میلیون شغل و نحوه پرداخت کارانه و نحوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بود اما چالش فساد عناصر دولتی و فرار به جلوی آنها موجب شد بخش اصلی مناظره به این موضوعات اختصاص یابد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: از مهم‌ترین خلاف‌هایی که بار دیگر و برای چندین بار صورت گرفت متهم کردن آقای قالیباف توسط روحانی به برخورد با دانشجویان بود.

وی افزود: همه می‌دانند که حوادث کوی دانشگاه مربوط به سال 78 است و فرمانده نیروی انتظامی در آن زمان آقای قالیباف نبوده است.

دهقان گفت:‌امشب در این مناظره تلویزیونی آقای روحانی به برخورد با دانشجویان توسط آقای قالیباف در سال 84 اشاره کرد در حالی که اولاً آقای قالیباف در فروردین 84 برای انتخابات ریاست جمهوری ناجا را ترک کرده بود، ثانیاً در سال 84 حادثه‌ای برای دانشجویان نیفتاده بود که برخوردی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه آقای روحانی به صورت آشکار خلاف واقع می‌گوید.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: آقای روحانی که با شعار شفافیت بر مردم حاکم شده است ضروری است پس از 4 سال حداقل متراژ و بهای منزل خود را اعلام کند.

دهقان افزود: آقای روحانی متهم است که با کمک مالی یکی از مفسدان اقتصادی که الان در زندان است 4 سال پیش رئیس جمهور شده است و امروز انتظار مردم این است که ایشان به صورت شفاف راجع‌به برادرش و مفسدان اقتصادی فراری و زندانی مرتبط با او و نحوه کمک‌ها به ستاد انتخاباتی خود توضیح دهد.

ارسال نظر: