جهانگیری:

با برنامه‌هایی که داریم تا پایان دولت دوازدهم فقر را ریشه‌کن خواهیم کرد/ انتخابات به دور دوم نمی‌رود

کدخبر: 2097096

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما مطمئن هستیم با توجه به برنامه‌هایی که داریم، ان‌شاءالله تا پایان دولت بعد فقر را از کشور ریشه‌کن خواهیم کرد و با توجه به مطالب و برنامه‌هایی که گفته و اعلام شده، به روستائیان و عشایر نیز توجه بیشتری خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره برنامه مناظره‌ها گفت: مناظره‌ها هم نقاط قوت و نقاط ضعف دارند، مهمترین انتظاری که از مناظره‌ها داشتیم این بود که کاندیداها به جای گفتن وعده‌ها و شعارهایشان، برنامه‌هایشان را به مردم اعلام کنند، اما متأسفانه مجموعا برنامه‌ مناظره‌ها به گونه‌ای پیش رفت که همان وعده و شعارها را دادند و کمتر از برنامه‌ها گفته شد.

وی در ادامه افزود: وجه مشترک مناظره‌ها این بود که همه کاندیداها از آزادی، مدارا، رعایت حقوق مردم، سهیم زنان در مدیریت کشور و... گفتند، بدون توجه به اینکه انگار نه انگار این افراد سابقه‌ای در گذشته داشتند که کاملاً با این حرف‌ها در مغایرت بوده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید کرد: آنچه که مهم بوده این است که گفتمان اصلاح‌طلبی پیروز شده و در واقع این گفتمان در کشور جا افتاده، حتی افراد با توجه به سوابق‌شان می‌دانند که مردم به این مسائل توجه دارند.

جهانگیری بیان کرد: ما مطمئن هستیم با توجه به برنامه‌هایی که داریم، ان‌شاءالله تا پایان دولت بعد فقر را از کشور ریشه‌کن خواهیم کرد و با توجه به مطالب و برنامه‌هایی که گفته و اعلام شده، به روستائیان و عشایر نیز توجه بیشتری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرسنجی‌ها حاکی از این است که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، آیا شما برای این مرحله آمادگی دارید یا خیر، گفت: هر که وارد گود انتخابات می‌شود، باید برای همه احتمالات آن آمادگی داشته باشد، ولی تاکنون تحلیل ما این نیست که انتخابات به دور دوم برود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که ارزیابی‌تان از عملکرد رسانه ملی از برگزاری مناظره‌ها و دیگر برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها چیست، اظهار داشت: رسانه ملی مجموعاً در انتخابات کار زیادی کرد، مخصوصاً تیم مدیریت صدا و سیما زحمت زیادی کشیدند و برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کردند که کاندیداها از این برنامه‌ها استفاده کرده و مطالب و برنامه‌هایشان را به مردم بگویند، اما اینکه بگوییم همه این برنامه‌ها مطلوب بوده و از این بهتر نمی‌شد برگزار کرد، به نظر من امکان برگزاری بهتر این برنامه‌ها وجود داشت، مخصوصاً همین نقطه ضعفی که در ابتدای صحبتم اشاره کردم که ما می‌توانستیم بحث‌ها را به سمتی ببریم که کاندیداها به جای گفتن وعده‌ها و شعارها، برنامه‌ها و عملکردها را تشریح کنند.

ارسال نظر: