سخنگوی نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران:

پیش‌پینی‌مان فروش ۱۲۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب است/ فروش آثار در نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است

کدخبر: 2097104

همایون امیرزاده گفت: پیش بینی‌مان این است که رقم تراکنش‌ها بیش از ٨٠٠ میلیارد ریال شود و با احتساب فروش‌های نقدی امسال به فروش ١٢٠ میلیارد نزدیک شویم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، همایون امیرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته تا پایان روز دهم تعداد تراکنش ها یک میلیون و ٣٧٦ هزار و مبلغ این تراکنش ها ٦٩٥ میلیارد و ٥٣٦ میلیون و ٦١٦ هزار و ٥١٠ ریال بود، در حالی که امسال و تا پایان روز دهم میزان تراکنش ها یک میلیون و 477 هزار و مبلغ آن هم ٧٦٥ میلیارد و ٧٧٩ میلیون و ٩٣٠ هزار و ٧٠٧ ریال است که مبلغ تراکنش ها نسبت به سال گذشته بیش از 70 میلیارد ریال رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تراکنش ها هم نسبت به سال گذشته 101 هزار و 81 تراکنش بیشتر بوده است، ادامه داد: در مبلغ فروش 12 درصد و در میزان تراکنش ها 8 درصد رشد نسبت به سال گذشته نمایشگاه کتاب داشته ایم. البته با توجه به اینکه هنوز یک روز دیگر باقی است این رشد بیشتر می شود.

سخنگوی سی امین نمایشگاه کتاب تصریح کرد: پیش بینی مان این است که رقم تراکنش ها بیش از ٨٠٠ میلیارد ریال شود و با احتساب فروش های نقدی امسال به فروش ١٢٠ میلیارد نزدیک شویم.

ارسال نظر: