رئیسی در جمع مردم ارومیه:

شمایی که می‌گویید مسکن مهر مزخرف است، چند مسکن درست کردید؟/ دولت امروز باید صادقانه به مردم گزارش دهد

کدخبر: 2097164

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شمایی که می‌گویید مسکن مهر مزخرف است، چند مسکن درست کردید؟ بگویید مسکن اجتماعی چند مسکن برای مردم ایجاد کرد؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در شهر ارومیه در جمع مردم این شهر سخنرانی کرد.

محورهای سخنان رئیسی به شرح زیر است:

* ما انسجام مثال زدنی را در این شهر و استان رنگین کمان ارومیه شاهد هستیم.

* امشب حضور شما در اینجا با یک دنیا صفا و صمیمیت برای من مسئولیت آور است و حضور با بصیرت شما در این عرصه پیام های زیادی دارد.

* امید است آنهایی که فکر می کنند تشکیل این تجمعات با امور ظاهری امکان پذیر است صدای این جمعیت را بشنوند که با دل به اینجا پا گذاردند.

* امروز اگر پیام و سخن این جمعیت و جمعیت های مشابه و نقد آنها به سیاست های دولت شنیده نشود روزی شنیده خواهد شد که دیگر دیر است.

* اعتراض و انتقاد مردم به چیست؟ آنها می گویند انقلاب ما قله های رفیعی را فتح کرده که ملجا عالم شده ولی چرا باید در درون خود مشکلاتی داشته باشد که جوانان را گرفتار کرده است؟

* آیا وضعیتی که امروز ما را رنج می دهد در شان جوانانی است که 8 سال کشور را حفظ کردند؟

* آنچه امروز فقرای ما را رنج می دهد سفره های کوچک شده با سیاست های نادرست است.

* مردم دیگر ظرفیت و آمادگی شنیدن اخبار فساد را ندارند و معتقدند می شود ساختارهایی را شکل داد که در شان دولت اسلامی باشد تا هر روز شاهد یک فساد نباشیم.

* آیا پاسخ حرف‌ها و سوالات مردم، تهمت و افترا است؟ من می دانم در کشور چه خبر است.

* چرا جوانی که امروز می تواند هسته ای را اداره کند نمی تواند زندگی خود را اداره کند؟ مشکل اینجاست که نگاه برخی این است که بیگانه بیاید و گره گشایی کند. ما می گوییم چرا به افتخارات کشور بی توجه هستید؟

* در برجام ما چکی گرفتیم و تعهدات خود را پیش پرداخت کردیم و حالا نوبت آنهاست که تعهدات خود را عملی کنند؛ آیا این دولت می تواند آنها را مجبور به اجرای تعهد کند؟

* شمایی که می گویید مسکن مهر مزخرف است، چندتا مسکن درست کردید؟ بگویید مسکن اجتماعی چند مسکن برای مردم ایجاد کرد؟

* قرار بود سرمایه گذاری خارجی وارد کشور شود ولی ببینید چه مقدار سرمایه گذاری خارجی وارد کشور شده است؟

* دولت امروز باید به مردم بگوید چه کار کرده و صادقانه به مردم گزارش دهد.

* ما شهروند درجه یک و دو نداریم. برای همه مردم باید شغل ایجاد کرد.

ادامه دارد...

ارسال نظر: