قالیباف در جمع مردم شیراز:

رانت‌خواری برخی وزرا و مدیران دولتی مانند عصر قاجار است/ دروغگو باید رسوا شود/ مشکل کشور ناکارآمدی مدیران کنونی است

کدخبر: 2097251

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشکل اصلی ما ناکارآمدی مدیرانی است که اکنون مدیریت می‌کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر امروز (یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه 96) در ادامه سفرهای استانی خود به استان فارس سفر کرد تا در جمع مردم این شهر سخنرانی کند.

این همایش که در مسجدجامع دانشگاه شیراز برگزار شد، با استقبال اقشار گوناگون این شهر به‌ویژه دانشجویان و جوانان همراه شد.

مردم شیراز در این همایش با در دست داشتن بنرها و شعارهایی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف در انتخابات روز 29 اردیبهشت اعلام کردند.

فریادهای «سلام بر قالیباف، درود بر رئیسی»، «قرارمون یادت نرده، 4 درصدی باید بره»، «شعار هر ایرانی، خداحافظ روحانی» و «آخر هفته، روحانی رفته» از جمله شعارهای مردم شیراز در این همایش بزرگ بود.

بر اساس این گزارش با ورود قالیباف جمعیت استقبال پرشکوهی از وی به عمل آورد و پس از استقرار قالیباف پشت تریبون و زمانی که قصد داشت سخنان خود را آغاز کند، یکی از هواداران حسن روحانی سعی در به هم زدن و اغتشاش را داشت که با واکنش شدید جمعیت حاضر مواجه شد و همه یکصدا شعار «قالیباف دوستت داریم» سر دادند.

* مشکل کشور، ناکارآمدی مدیران کنونی است

به گزارش فارس، قالیباف در سخنان خود دغدغه اصلی جامعه را دختران پسران تحصیل‌کرده ولی بیکار و افسرده عنوان کرد و با تأکید بر اینکه این بحران بزرگ امروز کشور ماست، گفت: بحران اقتصادی و رکود از جمله مشکلات کشور است و متأسفانه آثار این بحران اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال آورده است.

وی با اشاره به اینکه ایران در مجموع منابع نفت و گاز رتبه اول را در دنیا دارد و 18 درصد از ذخیره گازی دنیا در ایران است، تصریح کرد: استان فارس قطب گازی، درمانی و گردشگری کشور است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برقراری آسایش و رفاه را از وظایف اولیه نظام خواند و با تأکید بر اینکه وظیفه بعدی، فراهم آوردن زمینه برای سعادت اخروی مردم است، بیان داشت:‌امروز انقلابی، میهن‌پرست، حزب‌اللهی و همه باید کمک کنند تا مشکلات اقتصادی کشور مرتفع شود.

وی اضافه کرد: اگر از من بپرسید امروز مشکل کشور در کجاست، می‌گویم در ناکارآمدی مدیران کنونی.

* مخالف تولید ثروت نیستیم

قالیباف در ادامه گفت:‌ ما به همه تولیدگران، کشاورزان، مولدان ثروت و کار و همه زحمت‌کشان با هر میزان از ثروت افتخار و نوکری او را می‌کنیم، پس ما مخالف تولید ثروت نیستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) معتقد بود که آن مسئولانی که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و صبر خانواده‌های آنان و تلاش محرومان به مسئولیت رسیده‌اند، به‌ویژه هر مقدار که سمت‌شان بالاتر می‌رود نباید به دنبال ثروت‌اندوزی باشند.

* چرا وزرا مانند عصر قاجار رفتار می‌کنند

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر ما امروز می‌گوییم مشکلات نشأت گرفته از 4 درصدی‌هاست، به خاطر این است که ده‌ها شرکت دارند؛ چرا باید در نظام اسلامی یک مدیر و وزیر مانند خاندان قاجار وقتی خصوصی‌سازی می‌شود، رانت پیدا کند؟

وی با اشاره به اینکه مسئول در بالاترین سمت نباید دغدغه‌ای جز مردم داشته باشد، تأکید کرد: حق مردم است که بدانند نامزد ریاست جمهوری جه دارایی و ثروتی دارد و این باید مشخص باشد.

* تابلوی 5 میلیون شغل را ایجاد می‌کنیم

قالیباف گفت: قول دادم که 5 میلیون شغل را راه‌اندازی کنیم و سابقه مدیریت من نشان داد هر وعده‌ای را که داده‌ایم، توانسته‌ایم انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قول می‌دهم اگر این دولت 4 ساله را که هیچ فایده‌ای نداشت تغییر دهید، تابلوی ایجاد 5 میلیون شغل را ایجاد می‌کنیم.

* دروغگو باید رسوا شود

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری اینکه قدرت یارانه کمتر از 15 هزار تومان سال 89 شده است، گفت: دولتی که دنبال تجارت است این را درک نمی‌کند و معاون اول این دولت در برابر ملت حرف از دختر مظلوم وزیر می‌زند که 200 میلیون تجارت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در روز 29 اردیبهشت کار را جایگزین حرف و عمل را جایگزین شعار می‌کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: من در مناظره، سند ارائه دادم که آنها املاک نجومی گرفته‌اند. این حق ملت است که اگر کسی بخواهد با دروغ ظلم کند باید در برابر آن ظلم بایستیم و رسوایش کنیم.

ارسال نظر: