میرسلیم در جمع مردم کرمان:

شما برای خدمت آمده‌اید یا پر کردن جیب خودتان؟/ سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد

کدخبر: 2097269

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور با بیان اینکه شما برای خدمت آمده اید یا پر کردن جیب خودتان و منافع و کاسبی خودتان گفت: تا زمانی که در حال خدمت به مردم هستید باید از منافع خود چشم پوشی کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمصطفی میرسلیم امشب در جمع مردم کرمان با اشاره به اینکه حاکمیت جهان هستی با خدا است اظهار داشت: از وظایف مهمی که به عهد ماست نظارت است.

وی با اینکه قبل از نظارت باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث می‌شود که دشمنان عقب بنشینند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه پس از انتخابات باید بر عملکرد منتخبان مردم نظارت داشته باشند گفت: ‌وظیفه حساسی بر عهده شماست و باید سرنوشت چهار سال را به عهده یک شخص یا یک گروه بگذارند

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته چه اتفاقات و مشکلات و صدماتی بر کشور وارد شد افزود: امروز زمان جبران اشتباهات است چرا که انتخاب اشتباه فرصت‌ها را از ما می‌گیرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کسی را باید انتخاب کرد که بر روی قسم خود بایستند گفت: اینها تشریفات نیست باید تمام جان خود را در راه خدمت به مردم بگذارند و خود را وقف مردم کنند نه اینکه به دنبال منافع خود باشد.

وی با اشاره به اینکه کسی را انتخاب کنید که پشتیبان رهبری باشد گفت: کسی را انتخاب کنید که اجرا کننده ابلاغیه رهبری باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور رییس قوه مجریه بوده و باید اجرا کننده قوانین باشد تصریح کرد: سراغ کسی بروید که فتنه گران را عزیز خود نداند.

وی با اشاره به اینکه ما باید شکرگذار خداوند باشیم که ما را از سلطه استبداد و پهلوی نجات داد گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم که توفیق پیروزی در جنگ، بازسازی کشور و گذشتن از فتنه ها به ما داد.

میرسلیم با بیان اینکه به سراغ کسی نروید که جامعه و جوانان را به انحطاط می کشاند و عیادی وهابیت را محترم می شمارد گفت: چرا از اجرای قانون تفره می‌روید و قانون را اجرا نمی‌کنید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه چرا در نظام آموزشی به دنبال سندی می‌روید که در آن اثری از اسلام نیست گفت: قانون مصوب مجلس را 45 روز است که معطل نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه به سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد گفت: آمریکا هفتاد سال است که از منابع ما به نفع خود بهره برده و ما را تضعیف کرده است و در برجام نیز ما تمام قدمها را برداشتیم اما آمریکا یک قدم هم برنداشت.

میرسلیم با اشاره به اینکه بعضیها خوش باورانه تصور می‌کردند با برداشتن تحریمها مشکلات برطرف می‌شود خاطر نشان کرد: به سراغ کسانی نروید که بیت المال را ابزار تبلیغات خود می کنند این ها نشانه است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور با بیان اینکه شما برای خدمت آمده اید یا پر کردن جیب خودتان و منافع و کاسبی خودتان گفت: تا زمانی که در حال خدمت به مردم هستید باید از منافع خود چشم پوشی کنید.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم نظارت را کنار بگذارند دولتها منحرف می‌شوند گفت: دولتها باید از نظارت مردم خوشحال باشند و خطا و اشتباه خود را بپذیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کسی را بپذیرید که حق را بپذیرد گفت: انتخاب درست دوام نظام را تایید می‌کند.

ارسال نظر: