نامه جمعی از جوانان به رئیسی، قالیباف و میرسلیم:

برای "نه به روحانی" در عین کثرت، متحد شوید و تا انتها بمانید

کدخبر: 2097331

جمعی از جوانان انقلابی در نامه‌ای به رئیسی، قالیباف و میرسلیم خواستند که برای "نه به روحانی" در عین کثرت، متحد شوید و تا انتها بمانند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعی از جوانان انقلابی در نامه‌ای به رئیسی، قالیباف و میرسلیم خواستند که برای "نه به روحانی" در عین کثرت، متحد شوید و تا انتها بمانند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

«ان الله لا یغیروا ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» برادران ارجمند جنابان رئیسی، قالیباف، میرسلیم سلام علیکم

همانطور که مستحضرید چند روز بیشتر به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باقی نمانده و بر کسی پوشیده نیست که سهم هر 3 نفر شما در روشن کردن ماهیت دولت یازدهم و عملکرد آن و شخص حجت الاسلام حسن روحانی در اذهان عمومی قابل توجه و تقدیر بوده است.

روشنگری‌های شما در حد توان و فرصتی که در اختیار داشتید، مباحثی را پیش روی بخش قابل توجهی از جامعه قرار داد که با نگاهی دقیق‌تر می‌توانند تصمیم خود را به درون صندوق‌های رأی بیاندازند اما همانطور که خود می‌دانید عملیات روانی و شگردهای غیر اخلاقی و بعضاً ناصواب دولتمردان یازدهم از مناظره 22 اردیبهشت به بعد در حال شکل دادن ابهامات و بازی های فرعی درون جامعه است.

هر چند که اتحاد و نزدیکی نیروهای متدین همیشه یک فاکتور ارزشمند و آرزوی قلبی همه دوست داران انقلاب اسلامی است اما با توجه به فرافکنی ها و عملیات روانی گسترده ای که جریان حامی جناب روحانی با به راه انداختن بازی های هیجانی و احساسی و با هدف ایجاد انحراف در افکار عمومی طراحی کرده است، بدیهی است که کناره گیری هر کدام از شما، مؤید و مقوم خواسته رقیب بوده و احتمال تکرار دولت ناتوان و ناکارآمد و حامی اشرافیت «روحانی» در همین مرحله اول انتخابات بالا خواهد رفت و چه چیزی بدتر از اینکه فردای ملت ایران همانند امروز ایشان باشد و بلکه بدتر.

کناره گیری و ائتلاف نیروهای خادم ملت تنها زمانی می تواند کارساز باشد که نتیجه آن پیروزی در مرحله اول انتخابات باشد حال اینکه خود بهتر از ما می‌دانید این مهم در فرصت باقی مانده ریسک بالایی دارد. تجربه کناره گیری جناب حداد عادل در انتخابات دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری به خوبی مشخص می کند که در دوره گذشته چنانچه تمامی نمایندگان جریان اصولگرا به نفع کاندیدای واحد و برتر کنار می رفتند می توانست اثرگذار باشد ولی زمانی که متأسفانه چنین اتفاقی نیافتاد، کناره گیری ایشان نیز به ضرر تمام شد و باعث شد که جناب روحانی با رأی حداقلی 260 هزار رأی در همین دور اول به عنوان پیروز معرفی شود، حال آنکه چنانچه ایشان در رقابت باقی می ماند، به احتمال بسیار زیاد انتخابات به دور دوم می رفت و با توجه به بدنه رأی هوادار نیروهای انقلاب و یکپارچه شدن آن در دور دوم حجت الاسلام روحانی به احتمال فراوان بازنده انتخابات بود.

فلذا معتقدیم که شرط لازم آن است که این مسیر را تا انتها ادامه دهید و برای لحظه ای درباره آنچه رسالت امروز شما درباره انقلاب اسلامی برشمرده می شود از پا ننشینید و این روند را با حضور در صحنه تا لحظه آخر ادامه دهید. اما این اقدام شرط کافی نیست و پیشنهاد می کنیم که اتحاد خود را با حضور در موقعیتی مشترک در اجتماعات ملی که در روزهای آینده در مصلی تهران، میدان امام اصفهان و ... برگزار می شود به رخ جریان رقیب بکشانید و موجی دیگر در برملا کردن ماهیت این دولت در میان افکار عمومی ایجاد کرده و عملیات روانی ایشان را خنثی کنید تا همه مردم عزیز ایران در فضایی سالم و به دور از هیاهو و هیجان و با اطمینان خاطر به پای صندوق های رأی بیایند.

ارسال نظر: