میرسلیم در دانشگاه تبریز:

تقسیم یارانه‌ها در شب انتخابات توهین به مردم است/ تنها کار دولت یازدهم تکذیب تعطیل شدن کارخانجات بود

کدخبر: 2097342

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت یازدهم چرا باید شعور مردم بازی کند؟ چرا شب انتخابات باید یارانه‌ها را تقسیم کنند؟ آیا آنقدر مردم را حقیر فرض کرده‌اید؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه) در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز اظهار داشت: تمامی مشکلات کشور بدست متخصصان تحصیلکرده داخلی قابل حل است و دیگر نیازی نیست تا دریوزگی بیگانگان را بکنیم.

وی افزود: روزی که ما موفق شدیم موتور ملی پایه گازسوز را رونمایی کنیم، ‌این موتور جزو 5 موتور رتبه‌دار دنیا بود؛ این دستاورد بر مبنای درون‌زایی و برون گرایی بود.

میرسلیم بر این باور نیست که درهای کشور را ببندیم بلکه معتقد است که باید در حوزه سیاسی،‌ اقتصادی و فناوری با دنیا تعامل کنیم؛ اما این تعامل باید برمبنای اقتدار باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من خیلی رنج بردم وقتی شنیدم که عده‌ای گفتند باید برای مشکل آب خوردنمان هم مساله تحریم‌ها را حل کنیم؛‌ یعنی آنقدر خوار و ذلیل شده‌ایم که باید برویم، سر تسلیم درمقابل بیگانگان فرود آوریم تا تحریم‌ها را رفع کنند؟

وی اضافه کرد:‌این همه رفتند مذاکره کردند اما هنوز هم تحریم‌ها برطرف نشده است؛ پس در این شرایط باید برویم بمیریم؟ عده‌ای باید بدانند ملت ایران همواره زنده است.

میرسلیم با بیان اینکه من همواره به دولت یازدهم می‌گفتم که چرا باید تن مذاکره ای بدهید که خوارکننده شما باشد، گفت: دولت یازدهم با اقتدار وارد مذاکره نشد زیرا به قدرت داخلی باور نداشت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: دولت بجای اینکه با رکود مبارزه کند، مهار تورم را اولویت داد و نتیجه آن هم تعطیلی دهها کارخانه و بیکاری جوانان و کارگران شد.

وی با طرح این پرسش که چرا باید امروز ماشین سازی تبریز با این همه قدمت تعطیل شود، افزود: چرا دولت مدام این تعطیلی ها را تکذیب می‌کند؟

میرسلیم بر این اعتقاد است که برخی وزرای دولت نتوانستند به این مسائل مهم رسیدگی کنند زیرا درگیر کار در 80 شرکتی بودند که امروز عضو هیات مدیره آن هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دولت یازدهم چرا باید شعور مردم بازی کند؟ چرا شب انتخابات باید یارانه‌ها را تقسیم کنند؟ آیا آنقدر مردم را حقیر فرض کرده‌اید؟

وی تاکید کرد: دولتمردان می‌گویند چرا برخی از آستان قدس رضوی برای انتخابات خرج می‌کنند اما کسی نیست به آنها بگوید چرا شما شب انتخابات افتتاح های نمایشی و انتخاباتی برگزار می‌کنید و بیت المال را ابزار تبلیغات کرده اید؟

میرسلیم با تاکید بر اینکه شهدایی که ما برای دفاع از حرم می‌دهیم در راستای ایجاد امنیت جهانی است، گفت: اینکه امروز شرایط دریاچه ارومیه بهبود یافته بدلیل بارش باران بوده است و الا دولت کاری انجام نداده است؛‌ اگر باران نداشته باشیم بحران همچنان باقی است.

وی بر این باور است که مذاکره کنندگان ما اگر حرفی را با قدرت زدند بدلیل پشتوانه موشکی ما بود. چرا وزارت دفاع و دولت از حرف من در خصوص آزمایش موشکی ناراحت شدند و تکذیب کردند؟ امروز تمام دستگاه‌های دولت یازدهم درحال تکذیب سخنان نامزدها هستند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره میانگین سن کابینه دولت خود نیز اظهار کرد: من سعی می‌کنم که میانگین سن کابینه دولت را به زیر 50 سال برسانم. البته با مدیریت اتوبوسی مخالفم. مدیران دولت باید باتجربه بوده و از دانش کافی در حوزه تخصصی شان برخوردار باشند.

ارسال نظر: