محمدرضا باهنر:

تصمیم "قالیباف" با خلوص نیت، شجاعانه و مدبرانه‌ بود/ ستادهای قالیباف به صورت منسجم برای رئیسی کار کنند

کدخبر: 2097350

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قالیباف احساس کرد باید برای انسجام نیروهای انقلاب کنار برود و تصمیم ایشان بسیار شجاعانه و مدبرانه‌ای بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با تسنیم درباره کناره‌گیری محمد باقر قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: جناب آقای قالیباف علی رغم اینکه موقعیت خوبی هم در کشور داشتند و حرف‌های جدی زدند اما به نفع نیروهای انقلاب و آقای رئیسی از دور انتخابات کنار رفتند تا تراکم رای نیروهای انقلابی و اصولگرایان پیرامون آقای رئیسی جمع بشود.

وی با اشاره به تصمیم فداکارانه قالیباف در کنار رفتن به نفع حجت الاسلام رئیسی، افزود: آقای قالیباف خیلی زحمت کشیدند و طرفداران انبوهی را دور خودشان جمع کرده و هزینه‌های معنوی و مادی پرداختند؛ سر این گردنه‌ها است که خلوص نیت بر ملا و به نمایش گذاشته می‌شود.

باهنر با بیان اینکه آقای قالیباف اکنون احساس کردند که باید برای انسجام نیروهای انقلاب کنار بروند و تصمیم ایشان بسیار شجاعانه و مدبرانه‌ای بود، گفت: من هم به ایشان تبریک می‌گویم و امید دارم هم ایشان و هم ستاد‌هایشان به صورت منسجم، جدی و قوی از آقای رئیسی حمایت و کار را تمام کنند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطرنشان کرد: همه کسانی که طرفدار تغییر در وضعیت کنونی بوده و تغییر به نفع اقتدار نظام و رفاه مردم را می‌خواهند، به صورت منسجم، یکپارچه، همراه و همدل در انتخابات 22 اردیبهشت شرکت و به وظیفه ملی خودشان عمل کنند.

ارسال نظر: