میرسلیم در جمع مردم تبریز:

نیازمند رئیس‌جمهوری انقلابی هستیم که به انقلابی بودنش افتخار کند

کدخبر: 2097370

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نیازمند رئیس‌جمهوری انقلابی هستیم که به انقلابی بودنش افتخار کند، گفت: در این چهار سال، هر ماهی که از دست دادیم را باید ماهها تلاش کنیم تا بتوانیم جبران کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تبریز و در سالن اجتماعات مصلی این شهر، گفت: به کسی باید رای داد که از ته دل به ایرانی اعتقاد داشته باشد و ایرانی را فدای بیگانه نکند؛ چرا باید انقدر خودمان را ضعیف بشماریم که برای آب خوردنمان هم منتظر گوشه چشم بیگانه باشیم؟

وی افزود: ما را از تهدیدهای آمریکا نترسانید زیرا با این تهدیدات ما استوارتر می‌شویم. ما رئیس‌جمهوری را نمی‌خواهیم که ایران را به سلاخ‌خانه آمریکا بکشاند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه مشکلاتی که ایجاد کردند و بیکاری هایی که رشد یافته است به این سادگی حل نخواهد شد، تصریح کرد: در این چهار سال، هر ماهی که از دست دادیم را باید ماهها تلاش کنیم تا بتوانیم آنها را جبران کنیم.

میرسلیم ادامه داد: همت برادران سپاهی ما در صنایع موشکی، عامل اقتداری برای دیپلمات های ما شد تا بتوانند در مقابل غربی‌ها مذاکره کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اشتباه یک دولت را همه ملت باید تحمل کند. اشتباه دولت یازدهم در سیاست مهار تورم،‌ باعث به رکود کشاندن صنایع کشور بود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند یک رئیس‌جمهور انقلابی هستیم که به انقلابی بودنش افتخار کند؛ گفت: البته برخی انقلابیون هستند که امروز پشیمان شده‌اند.

میرسلیم ادامه داد: فردی باید انتخاب شود که رسیدگی به محرومان را افتخار خود بداند. رئیس‌جمهوری که بخواهد تنها 4 ساعت در روز کار کند که نمی‌تواند کشور را به جایی برساند. وزرایی که بیشتر بفکر کار و کاسبی خود هستند که نمی‌توانند درد ملت را دوا کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نمی‌شود کسی رئیس‌جمهور بشود و هر روز هم استخر برود و مدام بفکر رفاه خود و خانواده‌اش باشد.

وی خاطرنشان کرد: فرد انقلابی کسی است که اعتقاد عملی به ارزش‌های انقلاب داشته باشد.

میرسلیم با بیان اینکه امروز هواداران برخی کاندیداها را که می‌بینیم،‌ فکر می‌کنیم انگار از اروپا آمده‌اند؛ اصلا انقلاب و ارزهایش را مسخره می‌کنند، تصریح کرد: در دولت یازدهم بین دو دسته از وزرا بر سر مسائل اقتصادی اختلاف بود. آن رئیس‌جمهوری که تجربه داشته باشد می‌تواند این نظرات را مدیریت کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان اظهار داشت: معنای دولت را قبل از پیروزی انقلاب مرحوم امام(ره) در یک کلمه برای همه روشن کرد و فرمود «دولت‌ها نوکر مردم هستند».

ارسال نظر: