تقدیر حسین شریعتمداری از اقدام انقلابی قالیباف

کدخبر: 2097410

سردار قالیباف، اگر تا دیروز یک مدیر جهادی و خدمتگزار در فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت کلان‌شهر تهران بود امروز، مرزهای افتخارآفرین دیروز را پشت سر گذاشته و در تراز یک قهرمان فداکار بر سکوی افتخار ایستاده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شریعتمداری طی مطلبی در روزنامه کیهان نوشت:

از من و ما گذشته‌اند و...(نکته)

شهید «چیت‌سازیان»، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر انصارالحسین(ع) همدان در هنگامه خون و آتش و دود آن روزها گفته بود؛ «کسی می‌تواند از سیم ‌خاردار دشمن عبور کند که در سیم خاردار نفس خود گیر نکرده باشد».

دیروز، سردار قالیباف - که ترجیح می‌دهم ایشان را با همان لقب «سردار» که زینت‌بخش شخصیت انقلابی او در دوران دفاع مقدس بود بنامم - برای هیچکس تردیدی باقی نگذاشت که سیم‌ خاردار نفس نتوانسته است مانع عبور ایشان از سیم خاردار دشمن شود.

سردار قالیباف در حالی به نفع رئیسی، از نامزدی ریاست‌جمهوری دوازدهم انصراف داد و بی‌آن که پرچم را بر زمین بگذارد، میدان را به یار دیگری از یاران پا به رکاب اسلام و انقلاب سپرد، که در رقابت‌های همین چند روزه انتخاباتی خوش درخشیده بود. او در جریان مناظره‌های تلویزیونی با شجاعتی مثال‌زدنی که از سرداران سپاه اسلام انتظار می‌رفت به قلب اشرافیت ناکارآمد و مردم‌فریب تاخت.

هتاکی‌ها و تهمت‌های قبیله اشراف که از اردوگاه داخلی و خارجی آنها به سویش شلیک می‌شد نتوانست در اراده او برای شکافتن حلقه اشرافیت کمترین خللی ایجاد کند. به میان مردم که می‌رفت مردم او را از جنس خود می‌دیدند و آنچه را در دل داشتند، از زبان او می‌شنیدند، به دیدارش می‌شتافتند، بی‌آن که مانند رقبای دولتی خویش برای استقبال از او مدارس تعطیل گردد و یا دهها اتوبوس برای کشاندن مردم به محل سخنرانی وی ردیف شود و یا، شبکه دولتی بی.بی.سی همه توان خود را برای پخش‌زنده سخنرانی او به کار گیرد.

قالیباف در بیانیه‌ای که دیروز به مناسبت انصراف خود منتشر کرد توضیح داده بود برای مبارزه با جریانی وارد شده بود که «نه‌تنها با انقلابی‌های اصیل تضاد مبانی فکری دارند، بلکه جریانی هستند که منافع مادی آنها به خطر افتاده است».

قالیباف اما، وقتی به این نتیجه رسید که «آنچه در این مقطع اهمیت حیاتی دارد، حفظ منافع مردم، کشور و انقلاب است و این آرمان بزرگ جز با تغییر وضع موجود محقق نمی‌شود» خاضعانه اعلام کرد برای حفظ این آرمان بزرگ به نفع برادر انقلابی دیگر خود حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، از نامزدی ریاست‌جمهوری دوازدهم انصراف می‌دهد و تاکید کرد «از همه حامیان مردمی خویش در سراسر کشور می‌خواهم که تمامی ظرفیت‌ و حمایت خود را برای موفقیت برادر ارجمندمان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و به بار نشستن دولت کار و کرامت برای خدمت به مردم قرار دهند».

سردار قالیباف، اگر تا دیروز یک مدیر جهادی و خدمتگزار در فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت کلان‌شهر تهران بود امروز، مرزهای افتخارآفرین دیروز را پشت سر گذاشته و در تراز یک قهرمان فداکار بر سکوی افتخار ایستاده است.

در اردوگاه یاران انقلاب، واقعه‌ای بزرگ به وقوع پیوسته و «الفت مؤمنانه» که شاخصه مؤمنان است در اوج زیبایی به بار نشسته. همان که خدای مهربان به واسطه آن پیامبر اعظم(ص) را یاری فرمود «هو الذی ایدک بنصره و بالمومنین و الّف بین قلوبهم لو انفقت... او (خدای تو) کسی است که تو را به یاری خویش و یاری مؤمنان تائید کرد و دلهای (مؤمنان) را به یکدیگر مهربان ساخت، که اگر تو تمامی آنچه در روی زمین است انفاق می‌کردی، نمی‌توانستی دلهای آنان را به یکدیگر نزدیک کنی و...» آیه 63 سوره مبارکه انفال و یاران انقلاب نشان دادند که نه در سر سودای سود دارند و نه در دل، غم بود و نبود. از من و ما گذشته‌اند و به او پیوسته‌اند. و این، اصلی‌ترین رمز پیروزی است. ان‌شاءالله.

ارسال نظر: