سعید جلیلی در هرمزگان:

با تجربه از ۴ سال گذشته درست انتخاب کنیم/ اگر بلدید برای خانه‌های مردم دیوار بکشید تا صاحبخانه شوند!

کدخبر: 2097476

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز بعد از ۴ سال باید مشخص شود نتیجه وعده هایی که ۴ سال قبل به مردم داده شد چه بود، گفت: اگر وضع موجود بد است نتیجه انتخاب خود ماست، با تجربه از ۴ سال گذشته درست انتخاب کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه در این مدت در عرصه های مختلف مانند مسکن، کشاورزی و تسهیلات بانکی چه خدماتی به مردم ارائه دادید؟ گفت: امروز از حقوق شهروندی حرف میزنند اما پاسخ نمی‌دهند که سهم مردم هشتبندی از افزایش 700 هزار میلیاردی نقدینگی چه بوده و این پول کجا رفته است؟

جلیلی گفت: میگویند ای مردم! اگر به ما رای ندهید روابط خارجی ایران با دیگر کشورها از بین میرود! شما که در این باره مدعی هستید می‌شود گزارش دهید در این 4 سال از طریق دیپلماسی و روابط خارجی دقیقا کدام مشکل مردم را توانستید حل کنید؟

وی افزود: چرا باید در شرایطی که روسیه با ترکیه بدترین روابط را دارد، میزان صادرات صیفی جات ترکیه به این کشور بسیار بیشتر از ایران باشد و محصول کشاورز هشتبندی روی دستش بماند و خراب شود و امکان صادرات پیدا نکند؟

جلیلی در پایان خطاب به مردم گفت: امروز مساله مردم هشتبندی دیوار کشی در پیاده روهاست؟ مسئولان اگر بلدند برای خانه های مردم دیوار بکشند تا صاحبخانه شوند!

سعید جلیلی در شهرستان رودان نیز گفت: اگر میخواهم وضع موجود تغییر کند و به کسانی که حقوق های نجومی میگیرند «ذخیره های نظام» گفته نشود، باید با آگاهی در روز جمعه درست انتخاب کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع حامیان حجه الاسلام رییسی در استان هرمزگان افزود: در این چهار سال در کدام عرصه موفق بودید؟ در بحث نفت و گاز که مزیت کشور است چه دستاوردی داشتید؟ امروز کار به جایی رسیده که با قیمت کمتر، نفت بیشتری می‌فروشید اما چون نمی‌توانید پولش را وارد کشور کنید به جایش کالای خارجی وارد می‌کنید که موجب تضعیف تولید ملی و اشتغال شده است.

جلیلی ادامه داد: چرا در این 4 سال بیکاری زیاد شد؟ تازه برای محاسبه نرخ اشتغال می گویند اگر کسی در طول هفته فقط یک ساعت کار کند شاغل محسوب می شود! آیا می خواهیم با این حرفها فقط آمار بدهیم و نمایش بازی کنیم یا مشکلات مردم را حل کنیم؟

وی ادامه داد: تفکری که با توهین با مردم می گوید حد و توان مردم ایران ساخت آبگوشت است نمی تواند مشکلات را حل کند. هر چند بعدا از همین حرف خودشان هم عقب نشینی کردند و سرویس غذای قطار را به یک کترینگ اتریشی دادند! یعنی به این نتیجه رسیدند که ایرانی حتی نمی تواند آبگوشت درست کند و تامین غذای قطار را هم دست خارجی ها دادند! با این وضعیت انتظار دارید مشکل بیکاری جوانان حل شود؟

عضو مجمع تشخیص در پایان گفت: اگر امروز وضع موجود خوب است نتیجه انتخاب خودمان است و اگر هم بد است و از آن رضایت نداریم، باز هم نتیجه مستقیم انتخاب خود ماست و باید با تجربه از 4 سال گذشته تلاش کنیم تا آگاهانه رییس جمهور آینده را انتخاب کنیم.

ارسال نظر: