بیرانوند در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

دولت یازدهم با حربه یارانه در حال دانه پاشی است

کدخبر: 2097502

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم با حربه یارانه در حال دانه پاشی است گفت: بسیار دور از اخلاق است که دولت از فقر شهروندانش استفاده کند برای کسب رای بیشتر اما اکنون اخلاقیات زیرپا گذاشته شده است.

محمد بیرانوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با « نسیم آنلاین »اظهار کرد: همیشه در بر یک پاشنه نمی چرخد و از طرفی با ریاکاری و فریب هیچ دولتی راه به جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم با حربه یارانه در حال دانه پاشی است، گفت: بسیار دور از اخلاق است که دولت از فقر شهروندانش استفاده کند برای کسب رای بیشتر اما اکنون اخلاقیات زیرپا گذاشته شده و انگار تنها چیزی که اهمیت دارد کسب رای بیشتر است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واقعیت امر این است که حسن روحانی با استفاده از امکانات دولتی در حال تلاش برای کسب رای است و متاسفانه برای رسیدن به مقصود حاضر است هرکاری بکند و این در شان ملت ایران نیست که اینگونه تحقیر شوند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر دولت تنها به درد همین ایام می خورد، افزود: همه این وعده های که دولت فعلی داده پوچ بوده و تنها برای فریب مردم است و دولت یازدهم می خواهد با استفاده از یارانه که بارها خود آن را نقض کرده، ملت را مجبور به دادن رای به نفع روحانی کند.

ارسال نظر: