آیت‌الله عباسعلی اختری در همایش دیدار طلاب با رئیسی:

هر وقت دشمن مضطرب شد بفهمید حرکت درست بود/ از حرکت عهدشناسانانه و با بصیرت قالیباف تشکر می‌کنم

کدخبر: 2097547

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت:‌ از حرکت عهدشناسانانه و با بصیرت آقای قالیباف تشکر می‌کنم، ایشان با ایثار و آینده‌نگری کمک کردند تا تحقق این هدف تسریع شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: آیت‌الله عباسعلی اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در همایش دیدار طلاب با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت:‌ از حرکت عهدشناسانانه و با بصیرت آقای قالیباف تشکر می‌کنم، ایشان با ایثار و آینده‌نگری کمک کردند تا تحقق این هدف تسریع شود.

وی ادامه داد: در فضای مجازی مانند سیل موجی ایجادشده که به چه کسی رأی دهید و به چه کسی رأی ندهید.

اختری تصریح کرد:‌ وقتی دشمن ما خوشحال شود باید بفهمیم اشتباه کرده‌ایم، هروقت دشمن مضطرب شد بفهمید حرکت درست انجام می‌گیرد، رهبری فرمود مبادا کسی را انتخاب کنیم که چشم امید دشمن به اوست.

وی افزود:‌ حالا چه شده که استکبار به خود اجازه می‌دهد به جهان اسلام دستور دهد، چقدر امیدوار شده که رسماً امر می‌کند به فلانی رأی دهید و به فلانی رأی ندهید، ما از این موضوع احساس خطر می‌کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: بنابراین معلوم می‌شود در جهاد کبیر کوتاهی شده است، پذیرش رهنمود و چاه نمودی که دشمن نشان می‌دهد پیروی از دشمن است، رسانه‌های استکباری بر افراد باایمان سلطه ندارند.

اختری بابیان اینکه ما خدمت‌گزاران دین مردم از خدا استمداد می‌کنیم البته خدا هم وعده پیروزی و نصرت داده است تصریح کرد: ما از سال 65 به آقای رئیسی ارادت داشته‌ایم و باید پیشنهاد‌های خود را تقدیم ایشان کنیم.

ارسال نظر: