خبرنگار «نسیم آنلاین» از طرح ستاد روحانی خبر می‌دهد

اغتشاش برنامه‌ریزی شده برای "مظلوم‌نمایی" در جریان همایش انتخاباتی روحانی در مشهد

کدخبر: 2097566

برخی شنیده ها حاکی از احتمال ایجاد اغتشاش در برنامه عصر امروز حسن روحانی در مشهد دارد.

بر اساس شنیده های خبرنگار « نسیم آنلاین »، برنامه ریزی ویژه‌ای از سوی ستاد حسن روحانی برای برنامه امروز وی در مشهد صورت گرفته است.

بر این اساس گفته شده که قرار است در حین برگزاری کنسرت یکی از خواننده‌های کشور در همایش انتخاباتی حسن روحانی در مشهد، عده‌ای با ایجاد اغتشاش ساختگی به ضرب و شتم مردم و به هم زدن برنامه حسن روحانی بپردازند.

گفته شده که این اتفاق همزمان از سوی بسیاری از رسانه های هماهنگ شده، به صورت آنی پوشش داده خواهد شد و در اخبار منتشر شده نیز عوال این اغتشاش ساختگی، اعضای ستاد ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است که صبح امروز این برنامه‌ریزی، با خبرسازی و جنجال یکی از خواننده‌های نزدیک به ستاد حسن روحانی کلید خورد. این خواننده که قبلا گفته شده بود که در جریان همایش حسن روحانی به اجرای کنسرت خواهد پرداخت، دقایقی پیش در توئیتر خود اعلام کرد که "برخی" از سفر او به مشهد جلوگیری کرده‌اند! هرچند که این خبر به سرعت از سوی مراجع مختلف تکذیب شد و حتی ستاد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نیز اعلام کرد که برای اثبات دروغ بودن این ادعا حاضر است این خواننده را با هزینه خود و با هواپیمایی که قرار است حجت الاسلام رئیسی را به خراسان ببرد، به مشهد برده تا وی بتواند کنسرت یاد شده را اجرا کند.

همچنین سید محمود رضوی از اعضای ستاد محمدباقر قالیباف نیز اعلام آمادگی کرد تا این خواننده را به همراه خود به مشهد ببرد و تا پایان برگزاری کنسرت نیز وی را همراهی کند.

ارسال نظر: