هشدار سخنگوی ستاد کار و کرامت نسبت به حاشیه‌سازی امروز در مشهد:

مسئولان خراسان در دام طراحی امنیتی ستاد حسن روحانی گرفتار نشوند

کدخبر: 2097578

علی خضریان گفت: مطلع شدیم امروز جریان نزدیک به ستاد آقای روحانی قصد دارد با طراحی قبلی در محل برگزاری برنامه ی انتخاباتی خود، دست به نوعی خودزنی بزند و با ایجاد آشوب زمینه ی رادیکال کردن فضا در آستانه ی انتخابات را فراهم کند

به گزارش « نسیم آنلاین » علی خضریان سخنگوی ستاد کار و کرامت حجت الاسلام رئیسی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: ستاد انتخاباتی آقای روحانی، عصبانی و در حال حاشیه سازی برای برنامه های تبلیغاتی امروز در مشهد است.

خضریان ادامه داد: به نظر می رسد سیل جمعیت حامی تغییر وضع موجود و سقوط آرای حسن روحانی این جریان را به نقطه ای رسانده است که دست به حاشیه سازی می زند. سخنگوی ستاد کار و کرامت اظهار داشت: مطلع شدیم امروز این جریان قصد دارد با طراحی قبلی در محل برگزاری برنامه ی انتخاباتی خود، دست به نوعی خودزنی بزند و با ایجاد آشوب زمینه ی رادیکال کردن فضا در آستانه ی انتخابات را فراهم کند،این پروژه امروز با ادعای واهی یک هنرمند حامی جناب روحانی آغاز شد و در حالی که مقامات اجرایی استان و شورای تامین استان همگی در عمل نیروهای ستاد استانی جناب روحانی هستند خبر از ممانعت از سفر به مشهد داد. جالب است که خود این خواننده در گفتگوی با رسانه ها اعلام کرد مسئولان ستاد روحانی به من گفته اند نیا!

خضریان افزود:‌ این تکنیک نخ نما شده و تلاش برای خودزنی سیاسی در حالی از سوی ستاد شکست پیگیری می شود که مسئولان استانی تمام تلاش خود را برای عدم برگزاری برنامه ی حجت الاسلام رئیسی پی گرفته است.

سخنوی ستاد کار و کرامت ادامه داد: پیشنهادمان به همه ی مسئولان دولتی خراسان رضوی این است که با آرای مردم و به موج تغییر خواهی مقابله نکنند و در دام طراحی های امنیتی مشاوران ستاد جناب روحانی نیفتند.

ذکر این نکته ضروریست که آنچه پیرامون حق الناس بودن رأی مردم مد نظر است صرفا تعدادی آرای داخل صندوق نیست که البته آن هم مهم است، بلکه تلاش ناجوانمردانه همراه با ترفندهای خارج از اخلاق با چاشنی دروغ نیز برای فریب آحاد مردم جزئی از این حق الناس است.

ارسال نظر: