گزارش کامل «نسیم آنلاین» از اجتماع ده‌ها هزار نفری حامیان رئیسی

"موج تغییر" در مشهدالرضا اوج گرفت

کدخبر: 2097609

خروش مردم ایران در حمایت از "سید ابراهیم رئیسی" که تبلور آن از اصفهان آغاز شده بود و دیروز تجلی آن در مصلی تهران نمود پیدا کرد، امروز به مشهد رسید.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »:: با کنار رفتن محمدباقر قالیباف و حمایت این کاندیدای پرطرفدار اصولگرایان از حجت الاسلام رئیسی بود که موج حمایت‌های مردمی به سمت ائتلاف وحدت بخش سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف رو کرد. اصفهان اولین ایستگاه سونامی حمایت توده‌های مردمی برای تغییر در مدیریت اجرایی کشور بودند. بیش از 150 هزار نفر از مردم اصفهان سه‌شنبه به استقبال حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و سیدعزت‌الله ضرغامی رفتند تا بگویند برای تغییر عزم جدی دارند. این حجم از جمعیت در میدان نقش جهان اصفهان چندین برابر جمعیتی بود که روز قبل از آن به حمیات از حسن روحانی به این میدان آمده بودند.

سونامی مردمی اما از میدان نقش جهان اصفهان در روز سه‌شنبه، به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در تهران آمد و قلب تهران را درنوردید. بییش از 300 هزار نفر از مردم روزگذشته به حمایت دستان گره کرده سید‌ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف رفتند تا بگویند که موج شکل گرفته در حمیات از ریاست جمهوری رئیسی شتاب ویژه گرفته است.

شواهد امر می‌گوید مراسم امروز مشهد که از ساعت 16:30 در میدان شهدای این شهر آغاز می‌شود متفاوت از تهران خواهد بود. سیدمصطفی میرسلیم دقایقی پیش همراه با سیدابراهیم رئیسی و برای حمایت از وی دوشادوش تولیت آستان امام رضا (ع) عازم مشهد شد تا حماسه کامل شود. حماسه مردمی که قبل از پرواز سید‌ابراهیم رئیسی از تهران، میدان شهدای مشهد را پر کرده بودند.

حالاسید ابراهیم رئیسی به مشهد رسیده و همه چیز آماده اوج گرفتن حماسه است. مردم ایران نه، مردم جهان امروز به مشهد چشم دوخته‌اند تا طوفان مردمی توده‌های محروم و مستضعفان را ببینند. مردمی که از رانت، فساد، تبعیض، تنبلی و اشرافی‌گری خسته شده‌اند امروز آمده‌اند تا صدای همه مردم ایران برای تغییر باشند.

گزارش لحظه به لحظه خبرنگاران « نسیم آنلاین »، از میدان شهدای مشهد مقدس را در ادامه همین خبر بخوانید:

20:06- رئیسی: مطلقاً اجازه فساد را نخواهیم داد / آقای روحانی به شما نصحیت می‌کنم منافع ملی را فدای منافع شخصی نکنید/اگر دیپلماسی این است که به غربی‌ها بگوئیم هوای ما را در انتخابات داشته باشید ما این دیپلماسی را بلد نیستیم

ارسال نظر: