مهدی تاج:

تمام تلاش خود را برای افزایش حق الزحمه داوران انجام می‌دهم

کدخبر: 2097628

مراسم اختتامیه سمینار دانش افزایی داوران فوتسال عصر امروز با حضور رییس فدراسیون در رامسر برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم اختتامیه سمینار دانش افزایی داوران فوتسال عصر امروز با حضور مهدی تاج، رئیس فدارسیون در رامسر برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی در ابتدا حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوران گزارشی از عملکرد دپارتمان داوران و همچنین نحوه برگزاری سمینار داوران فوتسال توضیحاتی را ارائه کرد.

سپس پدرو گالان، مدرس دوره با مناسب خواندن وضعیت داوران فوتسال کشور خرسندی خود را نسبت به برگزاری این دوره برای داوران ابراز کرد.

در ادامه گالان افزود: دپارتمان داوران تمام سعی خود را کرد که این دوره در بالاترین سطح استاندارد و مطابق با خواسته های فیفا برگزار شد. این دوره آموزشی امروز تمام شد ولی آموزش هیچگاه متوقف نمی شود. من آمادگی دارم تا در زمینه های مختلف در خدمت فوتسال ایران باشم.

در ادامه رئیس فدراسیون دقایقی برای حاضرین سخنرانی کرد.

تاج با اشاره به اینکه سه رکن مهم در فوتبال وجود دارد افزود: عملکرد تیم های ملی ، سازمان لیگ و داوران همواره مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد. بنده با تمام وجود در خدمت جامعه داوری هستم زیرا در یک بازه زمانی خود رییس کمیته داوران بودم. این وعده را به همه عزیزان می دهم که تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا حق الزحمه داوران افزایش پیدا کند.

رئیس فدراسیون در پایان افزود: از کامرانی فر به دلیل اینکه توسعه داوری در اقصی نقاط کشور را که یکی از اهداف بلندمدت فدراسیون است، را سرلوحه کار خود قرار داده است تشکر می کنم.

ارسال نظر: