دفتر تحکیم وحدت:

"رئیس‌جمهور" با عملکرد تقریبا هیچ خود رقابت می‌کند نه با اشخاص/ "روحانی" خدمات چندین ساله‌‌اش را تباه نکند

کدخبر: 2097672

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن انتقاد از مواضع اخیر روحانی اعلام کرد: آقای رئیس جمهور؛ فراموش نکنید که شما با عملکرد تقریبا هیچ‌تان رقابت می‌کنید نه با اشخاص، به شما هشدار می‌دهیم که بازگردید و خدمات چندین ساله‌تان را تباه نکنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به حسن روحانی ضمن انتقاد از مواضع اخیر وی اعلام کرد: آقای رئیس جمهور؛ فراموش نکنید که شما با عملکرد تقریبا هیچ‌تان رقابت می‌کنید نه با اشخاص. به شما هشدار می‌دهیم که بازگردید و خدمات چندین ساله‌تان را تباه نکنید.

در ابتدای این نامه آمده است: کاش همیشه انتخابات بود تا چهره واقعی سیاسیون هویدا شود. در این چند هفته اخیر انتخاباتی، بیش از پیش با تناقضات کلامی و عملی شما روبرو شدیم. اخلاق مداری و قانونمندی از شعارهای همیشگی شماست. تدبیر شعار انتخاباتی شما در سال 92 بود. اخلاق و قانون و تدبیری که از آن می گویید کجاست؟

در ادامه تاکید شده است: آیا این تدبیر است که برای تخریب چهره رقیب و به منظور سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی دولت‌تان؛ تاریخ 38 ساله انقلاب را زیر سوال می برید؟ حال آنکه خود همواره در طی این سالها مسئولیتی را عهده دار بوده اید! آیا این عقلانیت است که برای جلب آراء ملت به تفاوتها و حساسیت‌های قومیتی و مذهبی در کشور دامن می‌زنید؟

دفتر تحکیم وحدت در ادامه این بیانیه تصریح کرد: آقای رییس جمهور؛ فراموش نکنید که شما با عملکرد تقریبا هیچ‌تان رقابت می‌کنید نه با اشخاص. جناب رییس جمهور؛ به یاد داشته باشید که خود شما به پشتوانه قدرت نظامی و موشکی کشور توانستید طرف مقابل را به میز مذاکره بنشانید. اکنون چه شده که بدون در نظرگرفتن عقل و تدبیر و قانون و اخلاق با سخنانتان امنیت کشور را هدف قرار داده اید؟ فرقی نمی‌کند در 29 اردیبهشت چه کسی انتخاب شود. بدانید که با این رویه کشور را خواهید فروخت.

در ادامه آمده است: آقای روحانی؛ جنس کلامتان به بنی صدری می‌ماند که بی شرمانه در میتینگ‌هایش از منافقین حمایت می‌کرد. دیدید که تا آنجا ادامه داد که در معرض رای مجلس قرار گرفت. یقین بدانید که اگر مصالح نظام اهم نبود، اکنون در جایگاه فعلی‌تان حضور نداشتید. به شما هشدار می‌دهیم که بازگردید و خدمات چندین ساله‌تان را تباه نکنید.

ارسال نظر: