نایب رئیس باشگاه لخویای قطر:

جریمه تماشاگران پرسپولیس ارتباطی به ما ندارد/ این موضوع به ضرر لخویا است

کدخبر: 2097697

خلیفه خمیس گفت: غیبت هواداران پرسپولیس در بازی با لخویا به معنای پیروزی و بازی آسان‌ نیست. حتی شاید حریف لخویا (پرسپولیس) از غیبت هواداران استفاده ببرد و بدون هیچ‌گونه فشاری بازی کند. این اتفاق شاید به ضرر ما باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم‌های پرسپولیس و لخویای قطر ساعت 19:30 سه‌‌شنبه آینده در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی در چارچوب دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار می‌گیرند.

خلیفه خمیس، نایب رئیس باشگاه لخویای قطر در مصاحبه با نشریه استادالدوحه با بیان اینکه محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه ارتباطی به تیمش ندارد گفت: لخویا هر روز تمرینات خود را با جدیت جهت آماده‌سازی مطلوب انجام می‌دهد. غیبت هواداران پرسپولیس در بازی با لخویا به معنای پیروزی و بازی آسان‌ نیست. حتی شاید حریف لخویا (پرسپولیس) از غیبت هواداران استفاده ببرد و بدون هیچ‌گونه فشاری بازی کند. این اتفاق شاید به ضرر ما باشد. با تیم قهرمان ایران بازی می‌کنیم که از بازیکنان بین‌المللی بهره‌مند است و دارای توانمندی و سطح فنی بالایی هستند.

وی اظهار داشت: ما یکشنبه آینده به تهران می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه خوب جهت اطمینان‌بخشی برای بازی برگشت در دوحه هستیم.

عدنان علی، مدیر اجرایی باشگاه لخویا هم به رسانه قطری گفت: رویارویی با پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سخت است و ما آماده این بازی هستیم. موضوع غیبت تماشاگران هم شاید تفاوت‌هایی با دیگر بازی‌ها ایجاد کند اما برای ما فرقی ندارد و تاثیری روی بازیکنان لخویا نخواهد گذاشت. برنامه‌های آماده‌سازی تیم لخویا هم طبق برنامه کادر فنی به خوبی پیش‌ می‌رود.

ارسال نظر: