وزیر اطلاعات پس از شرکت در انتخابات:

حضور مردم امنیت‌ساز و امنیت‌آفرین است/ تا این لحظه هیچ گونه اتفاق ضد امنیتی نداشته‌ایم

کدخبر: 2097769

سیدمحمود علوی گفت: طبیعی است در ایام انتخابات نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلی محوری است و تا این لحظه هیچ گونه اتفاق ضد امنیتی نداشته ایم و ان‌شاءالله که تا پایان زمان رای‌گیری نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین »، سید محمود علوی که برای رای دادن به شعبه اخذ رای وزارت کشور آمده بوده در جمع خبرنگاران گفت: در دوران دفاع مقدس در آستانه روزهای قدس و 22 بهمن رسانه های صدام عربده می کشیدند که حضور مردم را هدف قرار می دهیم و با این تهدیدها می خواستند حضور مردم را در مناسبت های ملی کمرنگ کنند اما مردم ما همواره نشان دادند این ترس آفرینی ها تاثیری بر اراده حضور آن ها ندارد.

وی ادامه داد: این حضور مردم در آن ایام امنیت ساز بود و تا دو سه ماه بعد به شهرها نه موشکی پرتاب می شد و نه شهرهایمان مورد اصابت بمبی قرار می گرفت بنابراین حضور مردم امنیت ساز و امنیت آفرین است.

وزیر اطلاعات گفت: مردم ما همواره در موعد نقش آفرینی های خود بهترین نقش و امنیت آفرین ترین نقش را ایفا کرده اند.

علوی افزود: تا این لحظه شاهد حضور پرشور، هوشیارانه و آگاهانه مردم بوده ایم و شاهد پاسخ مردم به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای حضور در صحن انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: الحمدالله امنیت درون سازی که از حضور یکایک مردم در کشور می جوشد اثرات خود را گذاشته است؛ شاید در مناسبت های گذشته جریانات ضد امنیتی و ضد انقلاب سعی می کردند به نوعی حضور خود را نشان دهند و به نوعی دست به کارهایی بزنند و تهدیدهایی را بیافرینند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: الحمدالله در این دوره نسبت به انتخابات گذشته و برنامه های گذشته شاهد افت این معنا هستیم ؛ البته نه اینکه نبوده ، موارد متعددی بوده ، ضرورتی ندیدیم این موارد جزئی را به اطلاع مردم برسانیم و احیانا مایه تشویش خاطر مردم شویم.

علوی افزود: الحمدالله هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشراف اطلاعات فراگیر آن ها که به لطف پروردگار تا کنون نقطه کوری نداشته موجب شده هر حرکت مشکوکی که باعث صدمه به امنیت و آرامش کشور در ایام انتخابات می شود شناسایی شود و همه آن ها زیر ضربه بروند.

وی ادامه داد: چندین گروه کوچک و نیمه بزرگ زیر ضربه رفتند و تا کنون هیچ موردی که جریان های ضد انقلاب وضد امنیتی توانسته باشند آسیبی به امنیت کشور در این روز حضور پرشکوه مردم برسانند نداشته ایم.

وزیر اطلاعات گفت: همکاران ما در سطح کشور با هوشیاری تمام شرایط را رصد می کنند و یا مشاهده کوچکترین حرکت مشکوکی آن را زیر نظر می گیرند و به موقع هم اگر ببینند توطئه ای از سوی دشمن است ضربه وارد می کنند.

علوی افزود: مردم ما توانمندی سربازان گمنام را باور کردند و همه نیروهایی که در امنیت کشور تاثیرگذار هستند از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و مدیریت سیاسی وزارت کشور و استانداری ها و فرمانداری ها باهم افزایی درحال کار هستند.

علوی افزود : طبیعی است که نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلی محوری است و تا این لحظه هیچ گونه اتفاق ضد امنیتی نداشته ایم و انشاءالله که تا پایان زمان رای گیری نخواهیم داشت.

ارسال نظر: