بیانیه‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

رئیس‌جمهور منتخب اقدام موثر و عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم صورت دهد

کدخبر: 2097924

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم برای ادامه خدمت در جایگاه ریاست جمهوری را به حسن روحانی تبریک گفت و از رئیس‌جمهور منتخب خواست تا اقدام موثر و عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم صورت دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، "جمنا" درباره انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم آمده است: ملت شریف ایران، حضور پرشور شما در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر چشم جهانیان را به خود خیره کرد.

بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقع شناسی شما مردم بصیر ایران به رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای دور کردن شما مردم از صندوق های رای صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران رقم زد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروزی در رقابت های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم برای ادامه خدمت در جایگاه ریاست جمهوری را به رئیس جمهوری منتخب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تبریک می گوید.

همچنین تقدیر و امتتان خود را از نامزدهای مورد تایید جبهه مردمی نیروهای انقلاب به ویژه حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف که با حضور، تلاش و از خود گذشتگی، بسترهای خلق نشاط سیاسی، ارائه الگویی ماندگار از رقابت پاک انتخاباتی و نمایندگی از مطالبات واقعی مردم و در نهایت خلق حماسه ماندگار 29 اردیبهشت را فراهم آوردند، ابراز می داریم و نیز از همدلی و همراهی سایر نامزدهای محترم جبهه که در فرایند رسیدن به وحدت و حمایت از نامزد نهایی، تلاش وافر داشته و به گرم شدن فضای انتخابات کمک کرده اند، تشکر می کنیم.

سخن مشترک همه نامزدهای ریاست جمهوری، حل مشکلات اقتصادی کشور بخصوص بحران بیکاری و رکود، مشکلات زیست محیطی و رفع ناهنجاری های اجتماعی بود. حال که رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و مردم همانند دوره های گذشته فرصت دوباره ای به دولت مستقر برای تکمیل برنامه ها و اقدامات خود داده اند، از رئیس جمهوری منتخب می خواهیم با تکیه به توان داخلی و ظرفیت عظیم جوانان کشور اقدام موثر و عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم صورت دهد.

از آنجا که موفقیت دولت ها را موفقیت نظام اسلامی و در جهت منافع مردم می دانیم آمادگی خود را برای کمک به دولت منتخب برای حل مسائل اصلی کشور اعلام می داریم. دکتر حسن روحانی با بیش از 23 میلیون رای و کسب 57 درصد آرا به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران معرفی شد.

ارسال نظر: