دفتر تحکیم وحدت:

دولت دوازدهم اشتباهات گذشته را بپذیرد و برای رفع آن گام بردارد

کدخبر: 2097957

دفتر تحکیم وحدت اعلام کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه نشان‌دهنده اعتماد ملت به نظام جمهوری اسلامی است و ما معتقدیم که موفقیت زمانی حاصل می‌شود که دولت دوازدهم اشتباهات گذشته را بپذیرد و برای رفع آن گام بردارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات روز جمعه را که نشانگر اعتماد ملت به نظام جمهوری اسلامی است ارج می‌نهیم و از این بابت خداوند را شاکریم و برای رئیس جمهور قانونی و منتخب مردم آرزوی توفیق داریم. ما معتقدیم که موفقیت زمانی حاصل می‌شود که دولت دوازدهم اشتباهات گذشته را بپذیرد و برای رفع آن گام بردارد.

در ادامه تاکید شد: بررسی مسائل مهم جامعه و رصد سیاست‌های دولت یازدهم پیش از انتخابات، ما را به این نتیجه رساند که این دولت توان و عزم جدی برای حل مسائل اساسی کشور را ندارد، چرا که اساسا در تشخیص اولویت‌های کشور به خطا رفته است و اگر روند قبلی ادامه پیدا کند متاسفانه به زودی دولت با موج اعتراضات ملت مواجه خواهد شد. زیرا با این رویه نمی‌توان انتظار رفع فقر و بیکاری و فساد و فاصله طبقاتی موجود را داشت. همچنین شکاف‌های امنیتی موجود در قراردادهای نیمه مخفیانه بین المللی منعقد شده در دولت قبل، کشور را در وضعیت حساسی قرار داده است.

اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت تاکید کردند: دلسوزانه به رئیس جمهور محترم هشدار می‌دهیم که در نظر داشته باشند که در صورت ناامیدی رای دهندگان، اثرات زیانباری برای نظام به وجود خواهد آمد. با توجه به اینکه اضافه شدن وعده‌های فراوان امسال به وعده‌های عملی نشده سال 92 شرایط را برای دولتمردان سخت‌تر کرده است.

در ادامه آمده است: متاسفانه در فرایند برگزاری انتخابات امسال، با بی نظمی‌های بی سابقه‌ای مواجه شدیم که مناسب شان ملت نبود. این مسئله ما را به یکی از این دو حالت می رساند. حالت خوش بینانه آن عدم کفایت دولت در برگزاری انتخابات و حالت دیگر نیز عدم صلاحیت و صداقت دولت برای پاسبانی از اعتماد ملت است که هیچ یک از این دو حالت شایسته دولت جمهوری اسلامی نیست. ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت مانند همیشه تابع قانون و رای شورای نگهبان، دولت منتخب ملت را صمیمانه در جهت خدمت به ملت یاری خواهیم رساند.

در پایان آمده است: به جناب آقای روحانی توصیه می‌کنیم که در دولت جدید پذیرای نقد دلسوزان بوده و از برنامه‌های تمامی صاحب نظران خصوصا کاندیداهای این دوره ریاست جمهوری استفاده کنند که هدف همه، اعتلای نظام اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب است.

ارسال نظر: