در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

ارجاع لایحه برنامه عملیاتی ترویج فرهنگ ایثار به کمیسیون‌های شورا

کدخبر: 2098146

در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران و به پیشنهاد اعضا لایحه «برنامه عملیاتی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت» جهت بررسی بیشتر به کمیسیون های شورا ارجاع داده شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در جریان سیصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی لایحه «برنامه عملیاتی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت» در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت. در ادامه بررسی لایحه اشاره شده عدادی از اعضا و کمیسیون‌های مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن لایحه فوق اظهار کرد: ما نمی‌توانیم تنها با برگزاری گردهمایی‌ها و همایش‌های ایثار و شهادت فرهنگ این مقوله را در جامعه احیا کنیم.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌های مدون و البته اجرایی را در دستور کار قرار بدهیم.

تندگویان دیگر عضو شورای شهر تهران بیان کرد: حضور در منازل خانواده‌های شهدا و تکریم خانواده‌های آنها قابل احترام و مورد قبول است اما نباید تنها به این برنامه‌ها اکتفا کرد.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌ای پیش بینی شود تا طرح‌هایی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها برای خانواده‌های شهدا جرا شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های ویژه‌ای را برای خانواده‌های شهدا اجرا کند، افزود: باید در این زمینه دستگاه و سازمان‌ها، شهرداری را حمایت کنند.

وی با اشاره به نظرات و پیشنهادات مطرح شده از سوی شورای شهر تهران در خصوص لایحه «برنامه عملیاتی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت» بیان کرد: با توجه به مطالب مطرح شده پیشنهاد می‌شود این لایحه به کمیسیون‌ها ارجاع و طی دو هفته آینده مجدداً در صحن شورای شهر تهران بررسی شود.

ارسال نظر: