ولایتی:

سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است

کدخبر: 2098223

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص ضمن گرامی داشت سوم خرداد، گفت:‌ سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود سالگرد آزاد سازی خرمشهر قهرمان را گرامی داشت.

ولایتی در نوشتار خود گفت: تعبیر زیبای امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه ای از اهمیت این رویداد مهم که در سایه رشادت شهدای گرانقدر،ایثارگران و رزمندگان و دعا و پشتیبانی ملت شریف محقق گردید داشت و در ادامه نیز با استقامت و ایستادگی مردم بزرگوار و مبارزه عزتمندانه غیورمردان، نه تنها خرمشهر که اجازه نداد حتی یک وجب از خاک این سرزمین با شکوه به دست دشمنان و بدخواهان بیفتد و خداوند متعال را شاکریم که نعمت وزیدن پرچم با شکوه و سه رنگ ایران اسلامی را در تمام این سرزمین باعظمت نصیب فرمود.

در بخش دیگری از این پیام اینستاگرامی آمده است : آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس بود که پس از 578 روز اشغال، در روز سوم خرداد 1361 در ساعت 2 بعد از ظهر پس از 34 روز نبرد عزتمندانه و باشکوه به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و در ادامه و در عرصه میدانی ،سیاسی و بین المللی،صدام متجاوز و حامیان جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران را به شکست کشاند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: روز سوم خرداد را به راستی باید به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد نمود که در ذهن تمامی ایرانیان به بزرگی ثبت و ضبط گردیده است.

ولایتی افزود: خرمشهر، شهرآزادگی و غیرت، حماسه ساز ایثارگری دلاورمردان است و مسجد با شکوه جامع‌ آن نیز نماد پیروزی است که اهتزار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر بام خود به افتخار نظاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: ثبات،امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا،رزمندگان،دلاورمردان،خانواده معزز شهداء،ایثارگران و جانبازان عزیز هستیم و قدردان عظمت و بزرگی این غیورمردان. به راستی فتح خرمشهر نماد حماسه ای تاریخی و باشکوه است و شایسته است این روز بزرگ را ارج نهیم و بر روح پاک شهیدان به ویژه شهدای خرمشهر درود می فرستیم و این حماسه باشکوه را همواره زنده نگه خواهیم داشت.

ارسال نظر: