شب گذشته در جنوب تهران رخ داد؛

حریق در ساختمان ۴ طبقه/ نجات ۷ تن از میان شعله‌های آتش

کدخبر: 2098359

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: ساختمانی ۴ طبقه در میدان بهاران دچار آتش سوزی گسترده شد و ۷ شهروند با کمک آتش نشان‌ها از این ساختمان خارج شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلال ملکی تصریح کرد: ساعت ۲۳ و ۴۸ دقیقه شب گذشته، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در میدان بهاران، خیابان سجاد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: نیروهای ۲ ایستگاه سازمان به منظور خاموش کردن حریق در ساختمان ۴ طبقه ۸ واحدی در محل حضور پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به آغاز حریق در این ساختمان از پارکینگ گفت؛ حریق از پارکینگ ساختمان آغاز شده بود و در حال سرایت به طبقات بالایی ساختمان بود.

ملکی ادامه داد: یک خودرو پراید و ۳ موتور سیکلت در پارکینگ این ساختمان پارک شده بود که زمان حضور آتش نشان‌ها کاملا شعله ور بودند ضمن اینکه آتش به ۲ انباری این پارکینگ نیز سرایت کرده بود.

وی با اشاره به سر کش بودن شعله های آتش و عملیات نجات شهروندان افزود : تعدادی از ساکنان ساختمان که در واحدهای مسکونی خود محبوس شده بودند، از پنجره‌ها آویزان شده و شرایط بسیار بدی داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: حریق به ساختمان مجاور نیز سرایت کرده بود و آتش نشان‌ها کار دشواری را در پیش داشتند.

ملکی با اشاره به تقسیم آتش نشان‌های حاضر در محل به ۳ گروه برای مهار شعله های اتش افزود: آتش نشان‌ها پس از حضور در محل، به ۳ گروه تقسیم شدند. گروه نخست در پارکینگ حضور پیدا کرده و کانون آتش را مهار کردند، گروه‌های دیگر نیز در ساختمان اصلی و ساختمان مجاور حضور پیدا کردند.

وی از نجات ۷ شهروند در این حادثه خبرداد و گفت: در نهایت آتش نشان‌ها موفق شدند ۷ تن را از میان دود و آتش خارج کرده و عملیات خود را در ساعت ۵۹ دقیقه بامداد به اتمام برسانند.

ارسال نظر: