مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی خبر داد:

سریال ۱۰۰ قسمتی "تندر" را با همکاری مرکز صبا تولید می‌کنیم/ در حال تولید ۳ انیمیشن سینمایی در تهران، مشهد و کرمان هستیم

کدخبر: 2098389

محمدامین همدانی گفت: سریال ۱۰۰ قسمتی "تندر" را با همکاری مرکز صبا در دست تولید داریم و قرار است در ماه مبارک رمضان پخش تعدادی از قسمت‌های آن آغاز شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: محمد امین همدانی، مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی گفت: در حال تولید انیمیشنی با عنوان موقت «من و فرشته» با همکاری گروه فراسوی ابعاد در کرمان هستیم، البته این کار اولین انیمیشن سینمایی این گروه محسوب می شود و در صورت آماده شدن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: «من و فرشته» یک کار بسیار طنز است و تصور می کنم در ژانر طنز انیمیشن بتواند جایگاهی خوبی را به دست بیاورد و مخاطب این اثر نیز گروه سنی کودکان خواهند بود؛ البته باید این نکته را یادآور شوم در تولید این اثر از تکنیک سه بعدی استفاده خواهیم کرد.

مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین در حال تولید انیمیشنی به اسم «پسر دلفینی» در تهران هستیم که بعید می دانم این کار امسال برای جشنواره فیلم فجر آماده شود. همچنین کاری با عنوان «شهر قصه» را نیز در مشهد در حال تولید داریم که در این اثر نیز از تکنیک سه بعدی استفاده می شود.

همدانی با بیان اینکه تهیه کننده هر سه اثر سازمان هنری - رسانه ای اوج است و طبیعتا برای زمان اکران آنها این سازمان باید تصمیم گیری کند، بیان داشت: همچنین 2 فیلمنامه دیگر نیز داریم که مراحل بازنویسی و اصلاح نهایی را پشت سر می گذارند که در صورت به اتمام رسیدن این مرحله، یکی از آنها در مشهد و دیگری در تهران تولید خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از تولیدات، سریال 100 قسمتی «تندر» است که با همکاری مرکز صبا تولید می کنیم و قرار است در ماه مبارک رمضان پخش تعدادی از قسمت های آن آغاز شود. این سریال فضای متفاوتی نسبت به آثاری که تا به امروز در این مرکز تولید شده، دارد و می توانم بگویم که «تندر» یکی از آثار بسیار خوب این مرکز به شمار می رود.

ارسال نظر: