شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

اقدام وزارت امور خارجه کشورمان در حمایت از شیعیان بحرین کافی نیست

کدخبر: 2098424

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام وزارت امور خارجه در حمایت از شیعیان بحرین را کافی ندانست و اعلام کرد: دولت چرا تاکنون نتوانسته فریاد تظلم برادران مظلوم ما را به گوش انسان‌های حق جو در جهان برساند؟!

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه‌ای با اشاره سفر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به منطقه جنوب غرب آسیا و حمله رژیم آل خلیفه به شیعیان بحرین اعلام کرد: ب ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن حمایت از اقدام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محکومیت این اقدامات، آن را کافی نمی‌دانیم‌. دولتی که به اذعان خود توانسته است با دیپلماسی لبخند دولت‌های قدرتمند جهان را در برابر ملت ایران به زانو درآورد؛ چرا تا کنون نتوانسته است فریاد تظلم برادران مظلوم ما را به گوش انسانهای حق جو در جهان برساند؟!

در ابتدای این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر شاهد سفر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به منطقه جنوب غرب آسیا بوده ایم. سفری که در طی آن قراردادهایی به ارزش صدها میلیارد دلار منعقد شد تا برای دمیدن بیشتر در آتش جنگ و خشونت و افراطی گری، دستان به خون آلوده مشرکان سعودی فراخ‌تر گردد. هنوز مهر این قراردادهای ننگین خشک نشده بود که ندای مظلومیت مردم عزیز بحرین به واسطه ظلم حاکمیت جرار این مروارید جهان تشیع و اسلام به آسمان برخواست.

در قسمت دیگری تصریح شد: حکومت دست نشانده آل خلیفه با حمایت استکبار جهانی و حکام عرب منطقه، همچنین سکوت گسترده مجامع بین المللی و رسانه‌هایی که تنها دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند، به منزل رهبر مظلوم شیعیان بحرین، شیخ عیسی قاسم دامت افاضاته یورش بردند، 6 نفر از جوانان مظلوم را شهید و قریب به 300 نفر را روانه زندان‌های حکومت ظالم خود کردند. همچنین اخیرا اخباری از دادگاه‌های سعودی به گوش رسیده که 14 نفر از شیعیان این کشور به اتهام‌های واهی محکوم به اعدام قریب الوقوع شده‌اند. این در حالی است که ما شاهد حملات پی در پی مزدوران و نیروهای امنیتی سعودی به زادگاه شیخ شهید آیت‌الله نمر باقر النمر، پاکسازی این مناطق از دوست داران آن شهید، تخریب منازل وساختمان‌ها هستیم.

این تشکل دانشجویی در ادامه تاکید کرده است: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن محکوم نمودن اقدامات این خون آشامان فربه که از پول‌های کثیف سعودی تغذیه شده و از حمایت بی چون و چرای استکبار جهانی و صهیونیست کودک کش برخوردارند، همه آحاد امت اسلام به خصوص ملت شریف و عزیز ایران را به خروش آگاهانه نسبت به این ظلم سازمان یافته دعوت می‌کند. امروز برادران و خواهران مظلوم ما در کشور های اسلامی در آتش فتنه سعودی‌ها و حامیان کثیفشان گرفتارند و وظیفه حمایت همه جانبه از آن‌ها بر دوش همه ما مسلمانان سنگینی می‌کند.

در قسمت دیگری آمده است: ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن حمایت از اقدام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محکومیت این اقدامات، آن را کافی نمی‌دانیم‌. دولتی که به اذعان خود توانسته است با دیپلماسی لبخند دولت‌های قدرتمند جهان را در برابر ملت ایران به زانو درآورد؛ چرا تا کنون نتوانسته است فریاد تظلم برادران مظلوم ما را به گوش انسانهای حق جو در جهان برساند؟! یا آنکه در مقابل این ظلم سد محکمی باشد تا دست جرار این طاغوتیان از خون شیعیان مظلوم کوتاه گردد؟! این همان آرمان بلند امام راحل «قدس الله نفسه الزکیه» است که همه مظلومان و مستضعفان جهان روزی زیر پرچم انقلاب عزیز اسلامی و با حمایت جمهوری اسلامی ایران بتوانند حق خود را از ظالم و مستکبر و حکام مشرکی که به لباس اسلام خود را بزک کرده اند، بستانند. این مطالبه همه دانشجویان آگاهی است که دل درگرو آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی در سراسر جهان دارند.

در قسمت پایانی این بیانیه آمده است: اما سخن پایانی خطاب به برادران عزیزمان در بحرین ،فلسطین عزیز ، عربستان، سوریه و همه ی کشور هایی که جانانه در مقابل شیطان بزرگ که همانا آمریکای جنایتکار است ایستاده‌اند:« فَلِذَلِکَ فَادْعُ وَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَقُلْ آمَنْتُ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنْ کِتَابٍ وَأُمِرْتُ لِأَعْدِلَ بَیْنَکُمُ اللَّهُ رَبُّنَا وَرَبُّکُمْ لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَکُمْ أَعْمَالُکُمْ لَا حُجَّةَ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمُ اللَّهُ یَجْمَعُ بَیْنَنَا وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ»/ « پس به همین خاطر تو (نیز آنان را) دعوت کن، و آنچنان که مأمور شده اى استقامت نما، و از هوا و هوس‌هاى آنان پیروى مکن، و بگو: به هر کتابى که خدا نازل کرده ایمان آورده ام، و مأمورم در میان شما عدالت کنم؛ خداوند پروردگار ما و شما است; نتیجه اعمال ما از آن ما است و نتیجه اعمال شما از آن شما; خصومت شخصى در میان ما نیست و خداوند ما و شما را در یک جا جمع مى‌کند، و بازگشت (همه) به سوى اوست» ( سوره مبارکه شوری آیه 15)

ارسال نظر: