سروری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مردم احساس می‌کنند دولت درد آنها را نمی‌فهمد

کدخبر: 2098598

عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: مجموع رفتار دولت باعث شده تا مردم احساس کنند دولت درد آنها را نمی‌فهمد و با موضوعات به صورت استاندارد دوگانه برخورد می‌شود.

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، در خصوص واکنش‌های تندی کارگران در حرم امام خمینی (ره) و معدن یورت نسبت به روحانی اظهار داشت: دلیل این واکنش‌های تند وضعیت نا به سامان اقتصادی مردم و به علاوه نحوه برخورد مسئولین با موضوعات است.

سروری افزود: مردم می‌بینند برای موضوعی مثل پلاسکو رئیس جمهور، وزرا و همه دولت بسیج می‌شوند و کمیته ملی تشکیل می‌دهند تا فیها خالدون موضوع را رسیدگی کنند و با همه کسانی که تخلف دارند برخورد شود اما وقتی حادثه قطار یا سیل پیش‌ می‌آید یا آن وضعیت بد آب و هوا در خوزستان یا حادثه معدن گلستان است واکنش مثبتی از مسئولین مشاهده نمی‌شود.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید مردم مسئولین را به سرعت در درون خودشان نمی‌بینند و احساس می‌شود به شکل دوگانه با موضوعات رفتار می‌شود، به جای اینکه به مساله رسیدگی شود آن را مساله سیاسی می‌کنند مثلا برای پلاسکو کمیته ملی تشکیل می‌شود ولی برای حادثه غم بار معدن نه رئیس‌جمهور بیانیه خیلی جدی می‌دهد و نه وزرا با سرعت در این موضوع وارد می‌شوند و نه کمیته ویژه‌ای شکل می‌گیرد در حالی که ابعاد آن موضوع خیلی وسیع‌تر از این موضوع است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموع رفتار دولت باعث شده تا مردم احساس کنند دولت درد آنها را نمی‌فهمد و با موضوعات به صورت استاندارد دوگانه برخورد می‌شود.

ارسال نظر: